قیمت پودر هسته خرما برای دام

هسته خرما دارای استفاده‌های گوناگون و مختلفی می‌باشد که یکی از موارد آن تهیه پودر هسته خرما می‌باشد که فواید بسیار زیادی برای سلامت انسان و دام دارد. با اطلاع از قیمت پودر هسته خرما می‌توانید نسبت‌ به خرید آن براساس نیاز شخصی اقدام نمایید.

قیمت پودر هسته خرما برای دام

قیمت پودر هسته خرما

قیمت پودر هسته خرما می ‌توان گفت هسته خرما همانند میوه آن خواص بسیار زیاد و شگفت‌انگیزی برای سلامت بدن و همچنین رفع مشکلات مختلف دارد. خرما به دلیل خواص بسیار فراوانی که دارد؛ از آن مشتقات بسیار مختلف و متنوعی تهیه می‌شود که یکی از انواع آن را می‌توان پودر هسته خرما نام برد.

این بود که در طب سنتی و اسلامی دارای فواید بی ‌شماری می ‌باشد می ‌تواند برای سلامتی اندام‌ها و ارگان‌های داخلی بدن و همچنین زیبایی و درخشندگی پوست و مو تأثیر بسیار مهمی داشته باشد. می‌توان گفت پودر هسته خرما به ‌عنوان یکی از روش‌ های درمانی برای رفع سنگ کلیه و کیسه صفرا می‌تواند مفید واقع شود.

این پودر که حاوی گروه مختلفی از آمینو اسیدها می ‌باشد می ‌تواند برای سیستم گوارش بسیار مفید باشد و بسیاری از مشکلات گوارشی و معده را برطرف نماید. همچنین پودر هسته خرما می ‌تواند باعث افزایش زیبایی پوست و درمان چین ‌و چروک آن شود.

این پودر که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌های A,B و آهن می‌باشد می ‌تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و مشکل چین‌ و چروک ها را از بین ببرد. بهتر است بدانید پودر دانه خرما برای درمان ناراحتی‌های گوارشی مانند اسهال و یبوست مزمن بسیار مفید می‌ باشد.

همچنین این پودر به‌عنوان یکی از ضد عفونی ‌کننده های قوی عمل کرده و می‌تواند باکتری‌ های موجود در دستگاه گوارش و روده را از بین ببرد.

این پودر که حاوی مقادیر زیادی آهن می ‌باشد می ‌تواند باعث افزایش جریان خون در زیر پوست سر شده و از ریزش مو جلوگیری کند و باعث افزایش رشد مو و ضخیم‌تر شدن آن‌ها شود.

یکی دیگر از خواص بسیار مهم پودر هسته خرما برای درمان دیابت و کاهش قند خون می ‌باشد. افرادی که به بیماری‌های دیابت و قند خون بالا مبتلا هستند می ‌توانند به‌صورت روزانه و مرتب از دم‌کرده پودر هسته خرما استفاده کنند و شاهد کاهش قند خون خود باشند.

علاوه ‌بر موارد گفته‌شده پودر خرما حاوی آنتی ‌اکسیدان‌ های فراوان زیادی می ‌باشد که به جلوگیری از انسداد رگ ‌ها کمک می‌ کند و می ‌تواند جلوی سلول‌ های سرطانی را بگیرد.

هم چنین این آنتی ‌اکسیدان‌ها می ‌توانند باعث جلوگیری از تخریب DNA شده و تأثیرات بسیار مثبتی را برای جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ‌ها داشته باشند.

بهتر است بدانید طبع پودر هسته خرما گرم و خشک می ‌باشد و استفاده از آن برای افرادی که دارای طبع سرد و بلغمی هستند می ‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین بهتر است افراد مختلف در مصرف آن احتیاط نمایند.

پودر هسته خرما به دلیل دارا بودن مقادیر بسیار زیادی کلسیم سدیم و پتاسیم می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد سیستم عصبی شود. افرادی که دارای مشکلات عصبی و یا مشکلات روحی هستند می‌توانند به‌صورت مرتب و روزانه از دم کرده این پودر استفاده نمایند.

بهتر است بدانید به دلیل ارزش غذایی بالایی که پودر هسته خرما دارد در صنایع مختلف از جمله صنایع مواد غذایی برای تهیه‌ی بیسکوییت؛ شیرینی‌جات و مکمل‌های غذایی از آن استفاده می‌کنند.

پودر هسته خرما علاوه‌ بر خواص بی‌نظیر و ارزش غذایی بالایی که دارد می‌ تواند به‌ عنوان یک اسانس و طعم‌ دهنده بی‌نظیر عملکرد و جایگزین مناسبی برای شکلات کاکائو و دیگر نوشیدنی‌ های مضر باشد. همچنین بهتر است بدانید این پودر از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه می‌ باشد.

بسیاری از افراد برای کاهش درد دندان و التهابات لثه از پودر هسته خرما استفاده می‌ کنند، می‌ توانید با قرار دادن مقداری پودر هسته خرما دندان‌درد را کاهش دهید.

پودر هسته خرما برای دام

پودر هسته خرما برای دام هسته خرما به دلیل خواص زیادی که دارد از آن برای تهیه محصولات مختلفی استفاده می‌شوند. پودر هسته خرما که یکی از انواع محصولات می‌ باشد به‌ طور معمول در شهر های جنوبی کشور به دست می‌آید و برای استفاده انسان و خوراک دام می‌ تواند مناسب باشد.

بهتر است بدانید پودر هسته خرما یکی از بهترین جایگزین‌ ها برای خوراک دام به حساب می‌ آید. مواد قندی موجود در این پودر می‌ تواند باعث شود که پودر هسته خرما در کنار دیگر خوراک‌ های دام بتواند تأثیرات مثبتی داشته باشد.

این پودر که دارای پروتئین بالا و قیمت پایین می‌ باشد؛ باعث ارتقا دادن کیفیت گوشت و شیر دام می‌ شنود. همچنین تأثیرات مثبتی روی محیط‌ زیست داشته و آلودگی و آلایندگی به‌ همراه ندارد.

استفاده از پودر هسته خرما در تهیه ی خوراک دام‌ های پرواری سبب افزایش کیفیت و راندمان تولید آن‌ها می‌ شود. این پودر که دارای مقادیر بسیار بالای چربی؛ پروتئین ؛ فیبر غذایی؛ آنتی‌اکسیدان‌ های مختلف و مواد معدنی متفاوت می‌ باشد؛ می‌ تواند تأثیرات بسیار مثبت و باکیفیتی روی دام‌های مختلف بگذارد.

این پودر به دلیل وجود مقادیر بسیار زیاد فیبر غذایی باعث بهبود طعم گوشت در گاو های گوشتی و یا دیگر دام‌ها می‌ شود. پودر هسته خرما می‌تواند انرژی مورد نیاز دام‌ها را به‌ صورت کامل تامین نماید.

همچنین این پودر می‌ تواند جایگزین بسیار مناسبی به جای ذرت و سویا در غذای دام‌های گوشتی شود و همچنین می‌ تواند باعث بهتر شدن طعم شیر آن‌ها شود.

این محصول که بسیار خوش‌خوراک و پرانرژی بوده حاصل خشک کردن هسته خرما و تفاله‌های خرما در کارخانه تولید کنسانتره خوراک دام می‌ باشد.

بهتر است بدانید استفاده مقدار کمی از پودر هسته خرما در خوراک دام به‌ عنوان مکمل‌های فرعی نیز می‌ تواند بخش زیادی از مواد مغذی مورد نیاز بدن آن‌ها را فراهم کند. این پودر که منبع کامل و زیادی از انرژی می‌ باشد می‌ تواند باعث افزایش شیر گاو و گوسفند شود.

بهتر است بدانید علاوه‌ بر دام برای تهیه غذای طیور و آبزیان نیز می‌ توان از این پودر استفاده کرد. به‌ طور کلی می‌ توان گفت هسته خرما و ضایعات چسبیده به آن پس‌از آسیاب کردن و خشک کردن در کارخانه‌ ها بایستی با کمک دستگاه‌های مخصوص بسته‌ بندی‌شده و برای مصرف خوراک دام به فروش می‌ رسد. امروزه بسیاری از دام داران به‌ جای استفاده از خوراکی گران‌ قیمت و کمیاب از این پودر استفاده می‌ کنند.