یک شهربازی در آلمان از تشک مسافرتی پشم شیشه به عنوان تشک بازی استفاده نمود

پاییز امسال به خانه مادربزرگ سفر می کنید؟ از سبد کلوچه صرف نظر کنید و یک تخت بیاورید.

تخت مسافرتی کودک، یعنی. کاتالوگ‌های کودکانه مانند «یک قدم جلوتر» و «شروع درست» تشک مسافرتی پشم شیشه قابل بسته‌بندی را به‌اندازه یک پینت به‌عنوان جدیدترین نجات‌دهنده سفرهای خانوادگی معرفی می‌کنند.

اگر تخت مهمان مادربزرگ برای کودک پیش دبستانی شما خیلی بزرگ یا ترسناک است، ایده این است که او در یکی از اینها روی زمین راحت خواهد بود. این یک مفهوم به اندازه کافی هوشمندانه است که حتی Aero، شرکت تشک های بادی، نسخه ای در اندازه بچه ها را می سازد.

اما آیا این تخت ها استرس والدین در تعطیلات را نیز کاهش می دهند؟ ما به صورت آنلاین پنج مدل سبک وزن و بادوام را خریدیم که به‌طور فشرده جمع می‌شوند، سریع جمع می‌شوند و به راحتی تمیز می‌شوند.

ما همچنین تخت‌هایی را می‌خواستیم که جونیور دوست دارد به اندازه کافی در آنها بخوابد. ما همه تخت‌ها را تنظیم کردیم و نقد کردیم و سپس آنها را با خانواده‌های واقعی که تعطیلات می‌گذرانند آزمایش کردیم. حکم: برخی کار را بهتر از دیگران انجام دادند، اما یکی همه آن را داشت — و با قیمتی مقرون به صرفه.

 

نظرات متفاوتی برای تخت Travel ‘N’ Trundle، 60 دلار از The Right Start وجود داشت. دیوارهای فوم گهواره ای به ارتفاع 5 اینچ آن به سرعت مانند درب جعبه هدیه دور یک پد خواب فوم تا می شود.

مادر آزمایشی ما گفت و با حدود چهار پوند، حمل آن در کیف همراهش «کاملاً آسان بود». اما از طرف دیگر، آن نیز ضعیف بود: پس از اینکه نل 4 و نیم ساله یک شب را در آن گذراند، دیوارها دوباره به زمین صاف شدند. همچنین کاملاً راحت نبود، با یک پد خواب کمتر از یک اینچ ضخامت.

بقیه تخت‌هایی که امتحان کردیم نمونه‌هایی از تشک‌های بادی سنتی بودند – و خوابیدن روی آن‌ها بسیار پف‌تر بود. تخت خواب Aero، 90 دلاری از شرکت Sensational Beginnings، با پمپ برقی همراه با باد کردن بسیار سریع بود.

سطح وینیل که به راحتی تمیز می شود و روکش پارچه ای قابل شستشو زمانی که جولی 17 ماهه دچار یک “تصادف” ناگوار شد به کار آمد. اما با حدود 10 پوند بسته بندی، سنگین بود، و مادر آزمایشی ما آن را “بهترین برای سفر با ماشین — یا نگهداری از مادربزرگ” تشخیص داد.