کیف مدارک چرم مردانه ای که قابلیت ضبط صدا دارد

کیف مدارک چرم مردانه برای حمل و نقل اشیاء قیمتی، وجوه یا اسناد محرمانه، نمونه ها و داروها و اجتناب از هرگونه دستکاری یا باز کردن غیرمجاز آماده شده است. برای انجام این کار، کیسه‌های امنیتی از عناصر خاصی مانند قفل‌های فوق‌العاده ایمن یکپارچه در زیپ یا لالاپا استفاده می‌کنند و از مواد بسیار مقاوم برای تضمین دوام بهتر ساخته شده‌اند.

Safepak، مجموعه ای از کیسه های امنیتی Precintia، به دلیل فرمت، اندازه، رنگ، مواد و ویژگی های آن، انواع مختلفی دارد. به خواندن ادامه دهید تا با عناصر اصلی کیسه های امنیتی و مدل های موجود مطابق با برنامه خود آشنا شوید.

راهنمای و انواع انتخاب کیسه های امنیتی.
هنگام انتخاب نوع ایده آل کیسه امنیتی، لازم است ویژگی های عناصر اصلی تشکیل دهنده آن را در نظر بگیرید:

کیف

– سیستم بسته شدن: کیسه های امنیتی با توجه به نوع بسته شدن که محافظت از داخل آن را تضمین می کند متمایز می شوند. ما به مهر و موم های زیر اشاره می کنیم که یکپارچه شده اند:

بسته شدن ایمن راکاملا: کمربند مخصوصی است که برای قرار دادن در زیپ کش و به صورت افقی ثابت شده است تا نتواند حرکت کند. محفظه های مدل Safepol یا Envopol (کوچکتر) برای این عملکرد طراحی شده اند.
کیسه های بسته با فلپ: کیسه های امنیتی وجود دارد که درب آنها به شکل لیمپت است و به دلیل ابعاد فشرده از مهرهای انووپول برای آب بندی استفاده می شود.
بستن با مهر و موم های فلنجی: شامل استفاده از مهرهای نوع عروس مانند ده لوک یا Pull Fly بر روی دستگاه موجود در داخل حلقه تیراندازی است. به این ترتیب، تلاش برای سر خوردن زیپ را مسدود کنید. زیپ‌ها را می‌توان روی کیسه‌های پستی یا حمل‌ونقل هوایی نیز اعمال کرد، زیرا آنها زیپ ندارند.
استفاده از مهر و موم در کیسه های امنیتی
– شکل و اندازه کیف امنیتی: شکل و اندازه هر کیسه به محتوایی که کیف حمل می کند بستگی دارد. نمونه ای از این کیسه های امنیتی هستند که ابعاد آنها با اندازه استاندارد اسناد تطبیق داده شده است. نمونه های دیگر این کیف های کیفی هستند.