کوکی شکلاتی گردویی از ورشکستگی یک شرکت جلوگیری کرد

بهترین کوکی شکلاتی گردویی تازه ترین هستند، هیچ راه جادویی در اطراف آن وجود ندارد، برای نرم نگه داشتن شیرینی‌های شکلاتی پخته شده، می‌توانید یک یا دو روز پس از پختن شیرینی‌ها، یک تکه نان، یک تکه نان یا یک تورتیلا به ظرف اضافه کنید، سفت شدن رطوبت نان یا سیب به کلوچه های شما منتقل می شود و دوباره نرم و جویدنی می شوند.

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید، ورق های پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید، در یک کاسه متوسط، آرد، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید، در کاسه همزن برقی، کره، شکر گرانول و شکر قهوه ای را با همزن بزنید تا کرم رنگ شود، حدود دو دقیقه، وانیل و تخم مرغ را اضافه کنید، به تدریج در مخلوط آرد بزنید،شکلات چیپسی را هم بزنید.

اگر زمان اجازه داد، خمیر را در پلاستیک بپیچید و حداقل بیست و چهار ساعت اما حداکثر هفتاد و دو ساعت در یخچال قرار دهید، این به خمیر اجازه می دهد تا مارینه شود و کوکی ها را غلیظ تر، جویدنی تر و خوش طعم تر می کند، اجازه دهید خمیر در دمای اتاق بماند تا زمانی که به اندازه کافی نرم شود تا جابجا شود.

کوکی

خمیر را با استفاده از یک قاشق بزرگ شیرینی به توپ های سه قاشق غذاخوری تقسیم کنید و روی ورقه های پخت آماده شده بیندازید،
به مدت یازده تا سیزده دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید، پنج دقیقه قبل از برداشتن در قفسه های سیمی خنک کنید تا کاملا خنک شود.

کوکی های چیپسی شکلاتی کاملا شخصی هستند، هرکسی نظری در مورد آنچه که برای درست کردن بهترین آن لازم است دارد، اما وقتی به آن می رسد، هیچ کس نمی تواند در برابر یک بشقاب تازه پخته شده، صرف نظر از بافت آنها مقاومت کند.

بسیاری از دستور العمل های کوکی های چیپسی شکلاتی نیاز به حتی قسمت هایی از شکر سفید و قهوه ای دارند، اما برای طعم غنی، جویدنی و کاراملی، ترازو را کمی کج کنی

استفاده از قاشق بستنی برای خمیر کوکی به معنی کوکی هایی است که قسمت های کاملی دارند که به طور یکنواخت پخته می شوند و برای ذخیره سازی به خوبی روی هم قرار می گیرند، کل دسته را بردارید، آنچه را که نیاز دارید بپزید و بقیه را در یک کیسه فریزر زیپ دار بریزید.