کت های چرم بارانی در رنگ های مختلف بهترین انتخاب برای استایل عالی است

در حالی که Schott مشغول بارانی چرم زنانه کره ای تثبیت بازار ژاکت موتور سیکلت در ایالات متحده بود، Lewis Leathers لندن به سختی در حال انجام همین کار در اینجا در بریتانیا بود.

اولین شرکت تولید پوشاک موتورسیکلت بریتانیایی، کاپشن‌های Lewis Leathers نه تنها در بین دوچرخه‌سواران، بلکه چندین قبایل جوان اواسط قرن نیز مورد احترام قرار گرفت، و کت برانکس به یکی از مشخصه‌های خرده فرهنگ راک دهه شصت تبدیل شد.

سلطان جذابیت های جنسی مد  بارانی چرم زنانه بلند یک رویکرد معمولی استودیو 54 را برای کت های چرمی خود به ارمغان می آورد، خواه یک کت دوچرخه سواری بریده شده یا یک کت چرمی کمی شل و ول.

شما همچنین رویکرد سازش ناپذیر تام فورد را بارانی زنانه چرم مشهد در مورد مواد دریافت می‌کنید – چرم‌های این برند سخت، کره‌ای نرم هستند و برای مردی که به اندازه کافی خوش شانس آن‌ها را بپوشد دوام بیشتری خواهند داشت.

برچسب تاریخی نیویورک Schott برای کت های چرمی مانند دایسون برای جاروبرقی است. بدون آن، هیچ ژاکت موتورسیکلت Perfecto وجود نخواهد داشت.

جهنم، حتی ممکن است به طور کلی هیچ زیپی روی ژاکت ها وجود نداشته باشد، با توجه به این که این نیروگاه لباس بیرونی پیشگام اولین کسی بود که آنها را اضافه کرد. یک مبتکر واقعی و احتمالاً مشهورترین مارک کت چرمی در روی زمین.

Brunello Cucinelli یک ژاکت دوچرخه سواری زیبا از چرم ناپا درست می کند که از شما خواهش می کنیم هرگز آن را در نزدیکی موتورسیکلت نپوشید.

این بسیار زیبا، بسیار خوش ساخت، بسیار بارانی چرم مردانه اسپرت نرم و انعطاف پذیر است که خطر پوشاندن آن در روغن موتور یا فلفل با حشرات له شده را ندارد. حکمت دریافت شده در مورد کت های چرمی این است که با افزایش سن بهتر می شوند، و بله، این درست است.

با این حال، یک ژاکت چرمی Cucinelli – با آسترهای ترمه و نوارهای ابریشمی – یک جانور کمی متفاوت است، فاقد انرژی راک اند رول است، اما بیشتر از جبران آن با تجملات محض است.

  • منابع:
    1. Is the Year of the Best Men’s Leather Jackets
  • تبلیغات: 
    1. عوامل کلیدی که بر عمر لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد
    2. با این راهکار ها حتی از بیل گتس پیشی بگیرید
    3. کسب و کارهای جذاب برای ثروت آفرینی
    4. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی