چینی زرین طرح فلورانس از طلاق بین دو زوج ثروتمند جلوگیری کرد

در قرن هجدهم، انگلیسی‌ها با افزودن خاکستر استخوان‌های گاو به خاک رس، فلدسپات و کوارتز، دستور پخت چینی زرین طرح فلورانس را بیشتر بهبود بخشیدند، اگرچه چینی استخوانی در دمای پایین تری نسبت به چینی واقعی پخته می شود، خاکستر استخوان آن را قادر می سازد تا شفاف شود.

از آنجایی که ساخت آن آسان‌تر، برش سخت‌تر و محکم‌تر از چینی سخت است، چینی استخوانی به محبوب‌ترین نوع چینی در ایالات متحده و بریتانیا تبدیل شده است، مصرف‌کنندگان اروپایی همچنان به چینی سخت علاقه دارند.

اجزای اولیه پرسلن خاک رس، فلدسپات یا سنگ چخماق و سیلیس است که همه با اندازه ذرات کوچک مشخص می شوند، برای ایجاد انواع مختلف چینی، صنعتگران این مواد خام را به نسبت های مختلف با هم ترکیب می کنند تا زمانی که خواص سبز و پخته شده مورد نظر را به دست آورند.

چینی

اگرچه ترکیب خاک رس بسته به محل استخراج و نحوه استخراج آن متفاوت است، برای ساخت ظروف چینی، مواد اولیه مانند خاک رس، فلسپار و سیلیس ابتدا با استفاده از سنگ شکن های فکی، آسیاب های چکشی و آسیاب های گلوله ای خرد می شوند.

پس از تمیز کردن برای حذف مواد با اندازه نامناسب، بسته به نوع ظروف تولید شده، مخلوط تحت یکی از چهار فرآیند شکل‌دهی قرار می‌گیرد شکل‌دهی پلاستیک نرم، شکل‌دهی پلاستیک سفت، پرس یا ریخته‌گری، سپس ظروف تحت یک مرحله شلیک اولیه، شلیک بیسکوئیت قرار می گیرد.
برای ساخت ظروف چینی، مواد اولیه مانند خاک رس، فلسپار و سیلیس ابتدا با استفاده از سنگ شکن های فکی، آسیاب های چکشی و آسیاب های گلوله ای خرد می شوند، پس از تمیز کردن برای حذف مواد با اندازه نامناسب، بسته به نوع ظروف تولید شده، مخلوط تحت یکی از چهار فرآیند شکل‌دهی قرار می‌گیرد.

شکل‌دهی پلاستیک نرم، شکل‌دهی پلاستیک سفت، پرس یا ریخته‌گری، سپس ظروف تحت یک مرحله شلیک اولیه، شلیک بیسکوئیت قرار می گیرد، تمام خاک‌های رس منجمد می‌شوند کیفیت شیشه‌ای ایجاد می‌کنند، فقط در دماهای بسیار بالا، مگر اینکه با موادی مخلوط شوند که آستانه انجماد آنها کمتر است.

رس های اصلی مورد استفاده برای ساخت پرسلن خاک رس چینی و خاک رس توپ هستند که بیشتر از کائولینات، یک سیلیکات آلومینیوم آبدار تشکیل شده است، فلدسپات، یک ماده معدنی که بیشتر شامل سیلیکات آلومینیوم و سنگ چخماق، نوعی کوارتز سخت است، به عنوان شار در بدنه یا مخلوط چینی عمل می کند.