پیراهن زنانه بلندی که باعث افتادن یک دختر در بازار تهران شد

اصطلاحات “بلوز” و “پیراهن” اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. اما آنها فقط به اشتراک گذاشتن یک لباس پوشیده در بالا هستند. ساده ترین راه برای توصیف یک بلوز به عنوان یک تاپ گشاد است. اما، این بدان معنا نیست که این یک پیراهن زنانه بلند ساده است.

بلوزها به طور کلی دکمه نمی شوند و به ندرت یقه دارند. پارچه های مورد استفاده در طراحی بلوزها نرم و روان هستند. طیف سیلوئت ها تقریباً بی پایان است و بلوزها را برای هر شکل یا اندازه ای ایده آل می کند. و آستین ها و سجاف ها هیچ قانونی ندارند، انتخاب های سبک زیادی در این دسته از لباس ها وجود دارد.

برای دیدن یک بلوز آستین پفی رنگارنگ در آمازون اینجا را کلیک کنید. برای دیدن بلوز آستین کوتاه در آمازون اینجا را کلیک کنید

پیراهن
“پیراهن” معمولاً برای توصیف هر نوع تاپ استفاده می شود. اما «پیراهن» به بالای دکمه‌دار و یقه‌دار اشاره دارد. پارچه استفاده شده در طراحی پیراهن گشاد نیست. در عوض، در مقایسه با پارچه‌های روان که در بلوزها استفاده می‌شود، سفت‌تر و متناسب‌تر است. پیراهن ها برای یک ظاهر حرفه ای عالی هستند. اما با شلوار جین نیز ظاهری هوشمندانه دارند.

پیراهن زنانه بلند

پیراهن‌های سنتی برای خانم‌هایی که انحنای کمتری دارند، شانه‌های باریک دارند یا سینه‌های کوچک‌تری دارند، به خوبی جواب می‌دهند. به یاد داشته باشید، این تاپ ها برای بسته شدن نیاز به دکمه دارند. حتی اگر پیراهن شما کمی کشیده شود، می‌خواهید پارچه صاف باشد و گشاد نباشد.

برای دیدن یک پیراهن آستین بلند کلاسیک و غیررسمی در آمازون اینجا را کلیک کنید

برای دیدن یک پیراهن آستین بلند ابریشمی در آمازون اینجا را کلیک کنید

پیراهن وسترن
پیراهن های غربی تاپ های دکمه دار هستند که با یک یوغ نمادین، یک الگو، دور گردن و شانه ها طراحی شده اند. لباس غربی یک سبک مد است. پیراهن مدرن غربی معمولاً با مواد جین ساخته می شود. این پیراهن ها آستین بلند هستند و گاهی اوقات جیب های محکمی دارند.

برای دیدن یک پیراهن جین کلاسیک وسترن با دکمه های بدلیجات و جیب های محکم در آمازون اینجا را کلیک کنید.