پیدا شدن کلوچه خوانساری در جنگل های آمازون

یک آماده سازی ساده که هزاران سال با نسخه های بسیار دیگر همراه ما بوده است. بهترین دستور العمل های کلوچه خوانساری برای لذت بردن از پخت در خانه.
بهترین دستور العمل های کوکی

بیسکویت، از گالت فرانسوی، نوعی شیرینی است که در دسترس همگان است، آماده‌های ساده‌ای که از آرد گندم، شکر یا تخم‌مرغ تهیه می‌شود، از جمله مواد دیگری که پس از پخته شدن، یکی از عالی‌ترین لقمه‌های شیرینی را تشکیل می‌دهند. آنها هزاران احتمال را می پذیرند، از جمله نسخه های شور، آنها یک همراهی عالی برای آغشته شدن به شیر یا شکلات هستند، آنها را می توان به لطف جثه کوچکشان عملاً به همه جا برد و ما را به یاد دوران کودکی و کودکی، تاریخ ها و جشن هایی مانند کریسمس می اندازد.

با شکلات چیپسی، آجیل یا میوه، قالبی به هزار و یک شکل، نوع ماریا یا ویفر، با یا بدون پرکننده، نرم یا سفت، با ادویه یا طعم دهنده، بدون گلوتن، کلاسیک یا بین المللی… آشپزخانه خود را به یکی از بهترین شیرینی‌ها به لطف این بخش از دستور العمل‌های بی‌نقص کوکی‌های خانگی که پیر و جوان می‌توانند بدون توجه از آن لذت ببرند.

کلوچه

در یک کاسه متوسط ​​آرد گندم را با آرد بادام الک کنید.
در یک کاسه بزرگ با همزن برقی یا همزن دستی کره را با پودر شکر و نمک به مدت 3 دقیقه خامه بزنید تا مخلوطی سبک و پفکی به دست آید.
زرده تخم مرغ، دانه یا عصاره وانیل، پودر دارچین، پوست پرتقال/لیمو را اضافه کنید و ۱ دقیقه دیگر هم بزنید تا یکدست شود.
مخلوط آرد را اضافه کنید و با کاردک لاستیکی هم بزنید تا خمیر صافی به دست آید که به دستتان نچسبد.
خمیر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و هر کدام را در پلاستیک بپیچید و حداقل 1 ساعت یا حداکثر 2 روز در یخچال قرار دهید.
پس از گذشت زمان خنک شدن، فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و در 2 سینی بزرگ کاغذ پخت قرار دهید.
هر قسمت از خمیر را با وردنه (بدون توجه به شکل) باز کنید تا ضخامت آن به 6 میلی متر برسد.
خمیر را با کاتر 5 سانتی تقریباً به شکلی که دوست دارید برش دهید، می تواند دایره ای، قلب، ستاره و … باشد. خمیر باقیمانده را بردارید و باز کنید و دوباره برش بزنید.
پس از برش تمام شیرینی ها، آنها را در سینی هایی با فاصله 3 سانتی متری از هم قرار دهید و قبل از پخت به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید.
کوکی ها را به مدت 12-13 دقیقه بپزید تا کمی طلایی شوند. پس از آماده شدن، اجازه دهید به مدت 10 دقیقه روی توری سیمی خنک شوند.
برای شکل دادن به بیسکویت های معمولی لینزر، یک بیسکویت بردارید و 1 قاشق چایخوری مربا را در وسط آن بمالید. سپس یک بیسکویت دیگر را روی آن قرار دهید، کمی له کنید تا به هم بچسبند و اجازه دهید حداقل 30 دقیقه بماند. در صورت تمایل با پودر قند تزئین کنید.