پودر هسته خرما + قیمت خرید فروش

پودر هسته خرما دامی منبع اصلی تامین پروتئین با قیمت مناسب می باشد. همچنین این محصول باعث افزایش تولید گوشت باکیفیت دام، کاهش هزینه های مصرفی و کمک به پاکیزگی محیط زیست می شود. قیمت پودر هسته خرما دامی دائما در حال تغییر است. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از شرکت بازرگانی ما باکیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

پودر هسته خرما + قیمت خرید فروش

پودر هسته خرما

پودر هسته خرما پودر هسته خرما یکی از ضایعات خرما می باشد. پودر این محصول در مراکز ما با قیمت مناسب به فروش می رسد. خرما یکی از محصولات اصلی و صادراتی کشور ما به حساب می آید. خرما از جمله محصولاتی است که تمام قسمتهای آن مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر گوشت خرما هسته آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هسته ی خرما را پس از خیس دادن، آسیاب می کنند و برای مصارف مختلف به فروش می رسانند. بازار بزرگ پودر هسته خرمای ایران بنا به سفارشات شما مشتریان عزیز، هسته ی خرماهای مرغوب را جمع آوری و به شما عرضه می نماید.

این محصول هم به عنوان جایگزین جو و هم به عنوان جایگزین ذرت در جیره کاربرد دارد و با کاربرد مناسب و به اندازه از این محصول می توانید کمبود و محدودیت های ایجاد شده در جیره را به طور کامل رفع نمایید. فروش پودر هسته خرما با قیمت درب کارخانه توسط بازرگانی پاساد تجارت انجام می شود و به سراسر کشور جهت استفاده دام و طیور ارسال می گردد. اگر به فکر تهیه پودر هسته خرما برای دام و طیور خود هستید با استفاده از شماره تماس هایی که در صفحه اول سایت شرکت وجود دارد، با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

پودر هسته خرما اصفهان

پودر هسته خرما اصفهان ایران از بزرگترین تولیدکنندگان محصول خرما در جهان است. استان اصفهان از جمله مناطق اصلی تحت کشت خرما در ایران هستند. این شرکت پخش همکاریهای نزدیک با تولیدکنندگان خرما در جنوب ایران دارد.

با افزایش قیمت خوراک دام و طیور دامداران و مرغداران درپی جایگزین مناسب و ارزان قیمت برای خوراک، هستند. یکی از این محصولات که علی رغم ارزش غذایی بالا، قیمت ارزان و مناسبی هم دارد پودر هسته خرما است. هسته خرما و ضایعات چسبیده به آن پس از آسیاب و خشک کردن، برای مصرف دام و طیور به فروش می رسد. پودر هسته خرما خوراکی مغذی و مقوی برای دام و طیور شماست. این را میزان پروتئین، کالری، مواد معدنی و پرانرژی از جمله پتاسیم، فسفر، آنتی اکسیدان ها و روغن های امگا 6 و 9 نشان می دهد.

با سابقه طولانی فعالیت در جنوب ایران توانسته‌ایم به خوبی در شکوفایی این ظرفیت اقدام نماییم. به همین دلیل فروش پودر هسته خرما به صورت عمده و با ارزانترین قیمت برای خریداران انجام می‌شود. همه سفارشهای عمده به سراسر کشور ارسال می‌گردد. صاحبان دامداری‌ها و مراکز پرورش طیور می‌توانند این محصول را در تناژ بالا از ما خریداری نمایند.

پودر هسته خرما ارزان

پودر هسته خرما ارزان قیمت پودر هسته خرما سالانه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. نوسانات فروش در بازار و همچنین شرایط آب و هوایی نیز بر افزایش یا کاهش تولید موثرند. اما خوشبختانه ما به دلیل فعالیت طولانی در جنوب ایران و فعالیت مستقیم در تولید خرما، همیشه قادر به تامین نیازهای خریداران بوده‌ ایم.

خریداران عمده می توانند این محصول را با ارزانترین قیمت ممکن از ما سفارش بگیرند. چون همه مراحل تولید و عرضه به صورت مستقیم توسط خود این شرکت صورت می‌ گیرد. در نتیجه هیچگونه اثر واسطه‌ گری در افزایش قیمت وجود ندارد. شما می‌توانید جهت خرید عمده با کارشناس فروش شرکت تماس حاصل بفرمایید.

تنها کافی است میزان مورد نیاز و مقصد مورد نظر را به ما اطلاع دهید. پودر هسته خرما که در این شرکت عرضه می‌ شود از محصول نخلستانهای جنوب ایران در استان بوشهر تهیه شده است. گفتیم که ایران از تولیدکنندگان بزرگ خرما در جهان است. آب و هوای گرم مناطق جنوبی شرایط مساعدی برای کشت این محصول به وجود آورده است. پودر هسته خرما البته با عنوان قهوه هسته خرما یا پودر قهوه هسته خرما نیز شناخته می‌ شود. این محصول از دیرباز برای مصارف درمانی استفاده داشته است.

مهمترین استفاده درمانی آن نیز جهت تسکین درد چشم، کمر درد و رفع سنگ کلیه بوده است. امروز خواص تغذیه‌ای آن برای دام و طیور مورد توجه است. در نتیجه این محصول می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای جایگزینی ذرت باشد. پودر هسته خرما سرشار از انواع ترکیبات مورد نیاز دام و طیور است. در عین حال که تهیه و تولید آن مشکلات مربوط به ذرت را نیز ندارد. بنابراین فروش پودر هسته خرما برای صاحبان مراکز پرورش دام و طیور با قیمتی بسیار پایین فراهم شده است.

پودر هسته خرما دامی

پودر هسته خرما دامی براساس نظریه کارشناسان می توان پودر هسته خرما دامی را به عنوان یک خوراکی مغذی و مفید وبه صرفه برای تغذیه دام ها استفاده کرد پودر هسته خرما دامی تا ۳۰ درصد جو و گندم بدون ایجاد عوارض جانبی قابل استفاده می باشد. رنگ این پودر بسته به نوع خرما یی که استفاده می شود ودرصد تفاله چسبیده به محصول از کرم تا قهوه ای متغیر است همچنین اندازه محصول به نوع تور و دستگاه های اسیاب بستگی دارد.

مقدار مجاز استفاده از پودر هسته دامی حداکثر تا ۷ درصد برای دام شیری و تا ۱۴ درصد برای گاومیش می باشد. پودر هسته خرما دامی منبع اصلی تامین پروتئین با قیمت مناسب می باشد. همچنین این محصول باعث افزایش تولید گوشت باکیفیت دام، کاهش هزینه های مصرفی و کمک به پاکیزگی محیط زیست می شود.

کارخانه های تولید خوراک دامی با اعمال حرارت ۱۰۰ درجه سانتی گراد باعث پخت پودر هسته خرما می شوند سپس با استفاده از دستگاه های آسیاب هسته خرما را خورد کرده و به یک ماده خوش خوراک که هضم آسانی دارد تبدیل می شود. پودر هسته خرما نسبت به رطوبت، نور و گرما بسیار حساس می باشد و بهتر است در جای خنک و تاریک نگهداری شود.

وجود اسیدهای چرب موجود در این محصول باعث کوتاه شدن طول عمر پودر هسته خرما شده و باید حداکثر طی مدت یکسال استفاده شود. پودر هسته خرما دامی در داخل کشور از شهرهای چابهار، بوشهر ،آبادان تهیه می شود. قیمت پودرهسته خرما دامی را میزان هسته و گوشته استفاده شده در تولید ان مشخص می کند. هرچه درصد هسته استفاده شده بالاتر باشد، قیمت افزایش می یابد.

قیمت پودر هسته خرما دامی دائما در حال تغییر است. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از شرکت بازرگانی ما باکیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. شرکت بازرگانی ما عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین محصولات دامی می باشد. شما مشتریان گرامی فقط کافیست برای سفارش به یکی از شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.