پودر هسته خرما ارزان مرغوب درجه یک

پودر هسته خرما ارزان مرغوب درجه یک به فروش می رسد. این محصول از هسته تمیز و خشک آسیاب شده خرما در شرایط بهداشتی تهیه می شود اما آیا می دونید آرد هسته خرما برای چه خوب است و چه فوایدی دارد؟ در این مطلب به فواید این محصول بیشتر اشاره خواهیم کرد.

پودر هسته خرما ارزان مرغوب درجه یک

خرید پودر هسته خرما

خرید پودر هسته خرما

شما می توانید جهت خرید پودر هسته خرما به مراکز عرضه ی این محصول مراجعه نموده و مقدار مورد نیاز خود را خریداری نمایید، اما نکته ی مهم استاندارد بودن و با کیفیت بودن محصول است که پیدا کردن این محصول به صورت با کیفیت دشوار می باشد.

اما مجموعه ی ما در تولید این خرید پودر هسته خرما از مواد اولیه با کیفیت استفاده نموده و از استانداردهای لازم و ضروری تبعیت و پیروی می نماید، جهت مشاوره قبل از خرید و آگاهی از انواع و اقسام این محصول به صورت تخصصی و حرفه ای می توانید با ما ارتباط برقرار نموده و در انتهای مشاوره امکان ثبت و نهایی سازی سفارش مهیا می باشد.

مجموعه ی ما در عرضه ی محصولات خود از قیمتهای به صرفه برخوردار بوده و قطعا خرید از ما برای شما بسیار رضایت بخش خواهد بود، جهت ارتباط با ما لطفا با شماره ی موجود در سایت تماس حاصل نموده و یا با پر نمودن فرم موجود در سایت منتظر تماس مجموعه باشید.

این شرکت با رعایت کردن تمام اصول بهداشتی توانسته است پودر هسته را با بهترین مرغوبیت به تولید و پخش برساند و رضایت مندی بسیاری از افراد را در این موضوع جلب نماید. شما هم می توانید برای انجام سفارشات فرم مشاوره را تکمیل کنید و خریدتان را از ما انجام دهید.

پودر هسته خرما تهران

پودر هسته خرما تهران

همان طور که گفتیم قیمت پودر خرما مانند پودر هسته خشک تابع کیفیت و نوع بسته بندی بوده و این محصول در بازار دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. جالب است بدانید که مصرف پودر هسته خرما علاوه بر مصارف صنعتی دارای موارد مصرف انسانی هم بوده و مصرف آن برای کودکان و نوزادان در کنار تغذیه از شیر مادر بسیار سود مند می باشد، مصرف این محصول سبب رشد بهتر و بیشتر استخوانها و استحکام بیشتر آنها شده و نیز در افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن آنها تاثیر بسزایی دارد.

همچنین به دلیل وجود آهن در این محصول برای درمان بیماران مبتلا به کم خونی بسیار عالی می باشد، از دیگر خواص آن می توان به افزایش قدرت بینایی، استحکام مفاصل، تقویت گوارش و بهبود هضم غذا، افزایش استحکام موها و جلوگیری از ریزش آنها، تقویت ناخنها، تقویت پوست و جلوگیری از چین و چروک آن و در نتیجه جلوگیری از پیری زود راس، تقویت قوای جسمی، افزایش باروری به ویژه در مردان، بهبود عملکرد مغز و قلب و نیز افزایش بهبود حرکت خون در رگها، بهبود سلولهای عصبی، کاهش فشار خون و کلسترول خون، درمان یبوست، جلوگیری از سرطانها، درمان چربی بدن به خصوص چربی دور شکم، تصفیه بدن و کبد و نیز درمان اختلالات روده و مجاری ادراری اشاره نمود.

همچنین به علت وجود ماده ی هیوستون که به کورتیزول گیاهی هم معروف است از التهابات بدن جلوگیری کرده و مانع از بروز حساسیت و آلرژی فصلی می شود.

پودر هسته خرما درجه یک

پودر هسته خرما درجه یک

امروزه در مراکز زیادی فروش پودر هسته خرما درجه یک صورت می گیرد که دارای خواص فراوانی است که قبل به آن اشاره نمودیم. شما می توانید این محصول را در پخت کیک، اسموتیک، شیر خشک، پخت غذا، فرنی، ژله ها، پوره های میوه و نیز در دسرهای گوناگون پیش و بعد از غذا استفاده نمایید.

همچنین از این ماده می توانید به عنوان شیرین کننده هم استفاده نمایید. به جز استفاده در غذاها و چاشنیها امکان دم کردن آن به صورت چای یا قهوه هم امکان پذیر بوده و شما می توانید روزانه 2 قاشق غذا خوری از این پودر را در قوری ریخته و بعد از دم کردن به صورت نوشیدنی میل نموده و از خواص بی شمار آن استفاده نمایید. هنگام نگه داری از این محصول دقت کنید به دور از نور خورشید و مکانهای مرطوب باشد و بهتر از در محیط خانه و محل خشک از آن نگه داری نمایید.

نکته ی مهم در توجه به بسته بندی است که از گواهی نامه های بهداشتی برخوردار باشد و دارای تاریخ تولید و انقضا نیز باشد. توجه به نکته ی لحاظ شده بسیار مهم است چرا که امروزه بسیاری از اشخاص نسبت به تولید این محصول اقدام نموده اند که از موارد بهداشتی لازم استفاده ننموده و در صورت استفاده از این پودر نه تنها برای خود سلامتی به بار نمی آورید بلکه موجب بروز بیماریها و امراض گوناگون برای خود و خانواده تان می شوید.

پودر هسته خرما خانگی

پودر هسته خرما خانگی

در حال حاضر در بازار محصولات غذایی انواع پودر هسته خرما خانگی موجود است که به روش صنعتی و سنتی تولید و عرضه می شود. توجه داشته باشید که نحوه ی تولید آن در صورت رعایت موارد بهداشتی، تاثیری در بروز خواص آن ندارد ولی هنگام خرید باید به نکاتی توجه نمایید که در ادامه به ذکر این نکات می پردازیم. محصول باید نرم و قابل هضم باشد، رنگ آن باید شفاف و غیر کدر باشد، دارای مشخصات تولید کننده و کد رهگیری باشد و نیز دارای بسته بندی با کیفیت و سالم باشد.

توجه داشته باشید حداکثر زمان قابل مصرف این پودر هسته خرما خانگی از زمان تولید 6 ماه بوده و در صورت گذشت زمانی بیش از این مدت نسبت به معدوم سازی آن اقدام نمایید. این محصول مانند پودر چربی دارای انرژی فوق العاده بالایی بوده و نیز دارای 3 درصد چربی و 5 درصد فیبر بوده که یک ماده ی غذایی فوق ارزشمند می باشد،

اما نکته ی مهم در باب استفاده از این پودر هسته خرما خانگی است که مصرف بیش از اندازه ی آن مضرات گوناگونی دارد که توجه مهم آن است که مصرف روزانه نباید بیش از 2 قاشق غذا خوری و یا 100 گرم باشد. در صورت مصرف آن برای دام و طیور هم رعایت این نکته بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت قواعد و مقررات آن در جهت حفظ سلامتی و تقویت آنها بسیار مهم می باشد.

کشورمان ایران یکی از بزرگ ترین تولید کننده های این محصول بوده و سالانه حجم بسیار زیادی از این محصول در کشور به مصرف رسیده و نیز حجم قابل توجهی از آن به کشورهای دیگر ارسال شده که سبب ارز آوری بسیار فوق العاده ای برای کشور شده که این اتفاق مهم به دلیل تلاشهای شبانه روزی تولیدی های کوچک و بزرگی است که در کشور فعال می باشند.