نرخ صادرات هسته خرما

با چه نرخی صادرات هسته خرما انجام می شود؟ چه دلیلی وجود دارد که جهانیان برای خرید هسته خرما ایرانی هزینه ای را می پردازند؟
در سراسر جهان شرایط و محیط زندگی برای مردم یکسان نیست، و هر کسی که در هر نقطه ای به سر می برد، دریافته است تا چگونه از محیط زیستش بیشترین بهره را ببرد.

در نواحی گرمسیری هم افرادی حضور دارند که با شناخت منطقه ای که در آن هستند، توانسته اند شرایط ناملایم را برای خود و فرزندانشان راحت تر کنند.
مثلا در نواحی گرم جنوبی کشورمان، مردمش توانسته اند بیابان هایشان را به جنگل هایی سبز از درختان پرفایده ی خرما تبدیل کنند. به راستی اگر خرما نبود، زندگی در صحراها هم ممکن نبود. زیرا ساکنان صحرا با استفاده از میوه، برگ، تنه، ریشه و البته هسته ی این گیاه حیاتشان را ادامه می دهند.

هسته ی خرما برخلاف انتظار، به هیچ وجه دور ریختنی نیست، بلکه سرشار است از فیبرهای رژیمی، املاح معدنی، چربی و پروتئین می باشد.

تقاضای هسته خرما در جهان

هسته خرما فواید زیادی برای بشر دارد، از قبیل: آرد برای تهیه خمیر نان، قهوه هسته خرما، بهترین غذای احشام، از بین بردن تورم پلک چشم، رشد مژه ها، افزایش شیر مادران، انتی اکسیدان، ضد میکروبی، ضد ویروسی، هیپوگلیسمی، ضد سرطانی و غیره. لذا کشورهای مختلف خواستار این ماده ی گران بهای طبیعی هستند، که از ضایعات خرما در ایران به شمار می آید. این مقاله به مورد علاقه شما اشاره می کندhats با قیمت های فوق العاده پایین از بین تحویل همان روز، تحویل درایو یا تحویل سفارش انتخاب کنید.

نرخ صادرات هسته خرما

هر چند هسته خرما درکشور ما جزو ضایعات خرما محسوب می شود، اما در نقاط دیگر جهان که به اندازه ی ایران تولید خرما ندارند، آن را چیزی ارزشمند می دانند.

لذا هسته خرما را برای فراوری و تبدیل به مواد آرایشی بهداشتی، به قیمت خوبی خریدار هستند. صادرات این محصول ضمن کمک به حفظ محیط زیست، ارز های باارزشی را وارد مملکت می کند.
منبع: بازار خرما ایران