نتایج ارزیابی مقاله درباره ی انواع رنگهای نسوز و روکشهای مقاوم در برابر حرارت!

در این زمینه، ورقه ورقه فلزی دولایه با روکش دو پوشش متورم رنگ نسوز مختلف، حفاظت عالی در برابر آتش را به ویژه در ابتدای آزمایش آتش نشان داد.

هدف از این مقاله ارزیابی این بود که آیا این مانع مقاوم در برابر آتش ساخته شده بر روی فولاد می تواند بر روی بسترهای دیگر برای کاربردهای دیگر استفاده شود.

بنابراین، کامپوزیت ها رزین اپوکسی تقویت شده با الیاف کربن به عنوان بستر ارزیابی شدند.

کاربرد هدفمند مواد و اجزای مورد استفاده در هواپیما در موتورها و تاسیسات APU و در مناطق مجاور مناطق آتش سوزی است که در ISO 2685 تعریف شده است.

به عنوان مثال، چنین کامپوزیت در کاربردهای هوانوردی مانند A350 و A380 یا برای جنبه های ساختاری استفاده می شود.

پس از مشخص‌سازی، عملکردهای حفاظتی در برابر آتش در کامپوزیت مورد ارزیابی قرار گرفت.

سطح مقطع مشاهدات باقیمانده، اندازه گیری انبساط و از دست دادن جرم برای بررسی مکانیسم عمل انجام شد.

صفحات کامپوزیتی 100× 100 میلی‌متر مربع با ضخامت 3 میلی‌متر و متشکل از الیاف کربن و رزین اپوکسی (با کسر حجمی الیاف برابر با 55 درصد)، به‌عنوان بستر مورد استفاده قرار گرفت.

اگر شما هم به دنبال مطلع شدن از قیمت رنگ نسوز برای بخاری اید می توانید به سایت و نمایندگیهای فروش آن بروید.

علاوه بر آن، صفحات فولادی 100 × 100 × 3 mm3 درجه XC40، Couzon Aciers Service، Saint Chamond، فرانسه به عنوان یک بستر جایگزین برای مقاصد مقایسه استفاده شد.

رنگ نسوز

همه صفحات فولادی Normfinish، Jean Brel SA، Stains، فرانسه برای بهبود چسبندگی پوشش رنگ نسوز، با استفاده از اکسید آلومینیوم سفید، فرانسه اندازه ذرات در حدود 355-500 میکرومتر، در 5 میله سندبلاست شدند.

فشار استون، برای تمیز کردن بسترها قبل از استفاده استفاده شد.

فویل‌های آلومینیومی با ضخامت 30 میکرومتر با خلوص 99 درصد برای نمونه‌های ورقه‌ای فلزی پیچیده اعمال شد.

دو پوشش رنگ نسوز متورم کننده به نام های A و B مورد مطالعه قرار گرفت.

A و B به ترتیب پوشش های تجاری معمولی مبتنی بر اپوکسی و اکریلیک هستند که حاوی عوامل گرم کننده کلاسیک هستند و برای عبور هیدروکربن UL 1709 و سلولزی طراحی شده اند.