مردی سیب درختی میانه را به عنوان گوشت به سگش داد

سیب درختی میانه سرشار از فیبر و آب است، دو ویژگی که باعث سیری آن می شود. افزایش احساس سیری به عنوان یک استراتژی کاهش وزن عمل می کند، زیرا به مدیریت اشتهای شما کمک می کند. این به نوبه خود ممکن است شما را به کاهش انرژی دریافتی خود سوق دهد.

در یک مطالعه، خوردن سیب کامل احساس سیری را تا 4 ساعت بیشتر از مصرف مقدار مساوی پوره یا آب سیب افزایش داد. این اتفاق افتاد، زیرا سیب های کامل تخلیه معده را کاهش می دهند سرعتی که معده شما محتویات خود را تخلیه می کند.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که مصرف سیب ممکن است به طور قابل توجهی شاخص توده بدن (BMI) را کاهش دهد، که یک عامل خطر مرتبط با وزن برای بیماری قلبی است.

جالب اینجاست که پلی فنول های سیب ممکن است اثرات ضد چاقی نیز داشته باشند.

سیب ها به دلیل محتوای فیبر و آب زیادشان، سیر کننده هستند. پلی فنول های آنها ممکن است اثرات ضد چاقی نیز داشته باشد.

سیب

سیب با خطر کمتر بیماری قلبی مرتبط است.

یک دلیل ممکن است این باشد که آنها حاوی فیبر محلول هستند. این نوع فیبر می تواند به کاهش سطح کلسترول خون شما کمک کند.

دلیل دیگر ممکن است این باشد که آنها پلی فنول ارائه می دهند. برخی از اینها، یعنی فلاونوئید اپی کاتچین، ممکن است فشار خون را کاهش دهند.

مطالعات همچنین مصرف زیاد فلاونوئیدها را با خطر کمتر سکته مغزی مرتبط دانسته اند.

به علاوه، فلاونوئیدها می توانند با کاهش فشار خون، کاهش اکسیداسیون کلسترول LDL و کاهش تصلب شرایین، که تجمع پلاک در شریان های شماست، از بیماری قلبی جلوگیری کنند.

مطالعه دیگری همچنین خوردن میوه ها و سبزیجات با گوشت سفید مانند سیب و گلابی را با کاهش خطر سکته مغزی مرتبط دانسته است. به ازای هر 1/5 فنجان (25 گرم) برش های سیب که در روز مصرف می شود، خطر سکته مغزی 9 درصد کاهش می یابد.

خلاصه
سیب از راه های مختلفی سلامت قلب را افزایش می دهد. آنها سرشار از فیبر محلول هستند که به کاهش کلسترول کمک می کند. آنها همچنین دارای پلی فنول هستند که با کاهش فشار خون و خطر سکته مرتبط است.