قیمت عرضه مستقیم هسته خرما

آیا از نحوه عرضه فرآورده های خرما اطلاعی دارید؟ شما می توانید در این مرکز هسته خرما را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.
میوه خرما محصولی بسیار ارزشمند می باشد و قدمت نخل خرما به بیش از 4000 سال پیش بر میگردد. میوه خرما علاوه بر مصرف تازه خوری و ارزش تجاری بالایی که دارد به صورت فرآوری شده نیز از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد.

هسته خرما یکی از ضایعات میوه خرما به شمار می آید و امروزه به صورت فرآوری شده در صنایع مختلفی از جمله تهیه محصولات آرایشی، درمانی و غذایی کاربرد دارد.

هسته خرما و فرآورده های آن

امروزه تحقیقات گسترده ای در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی و عرضه آن به بازار صورت گرفته است. هسته خرما همانند میوه خرما دارای خواص متعددی می باشد. هسته خرما سرشار از فیبر می باشد و می توان از آن به عنوان منبع ارزان قیمت فیبر غذایی در صنایع دارویی استفاده نمود. هسته خرما دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد. اگر به دنبال دستبند هستید. چیزی برای هر ظاهری وجود دارد، از در آغوش گرفتن بدن گرفته تا ساختارمند، از سرآستین تا زنجیر chain bracelet و سرآستین

آیا میدانید هسته خرما، خود به صورت فرآوری شده نیز مصرف می شود؟
هسته خرما همانند سایر دانه های میوه ای دارای مقادیری چربی می باشد و از این رو از این هسته می توان برای تهیه روغن گیاهی استفاده نمود. گفتنی است از روغن هسته خرما علاوه بر مصرف خوراکی در صنایع آرایشی نیز استفاده می شود.

یکی دیگر از فرآوری های هسته خرما، تهیه قهوه طبیعی از آن می باشد. قهوه هسته خرما از ارزش تجاری مطلوبی برخوردار می باشد و در کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای مشتریان زیادی می باشد.
شما می توانید در این مجموعه مرغوب ترین انواع هسته خرما و فرآورده های آن را با قیمت های مناسب و به صورت مستقیم تهیه نمایید.