قیمت صادرات هسته خرما پیارم

به اطلاع خریداران گرامی می رسانیم در این مرکز امکان صادرات انواع خرما و فرآورده های خرما از جمله هسته خرما پیارم محیا می باشد.

خرمای پیارم یکی از مرغوب ترین ارقام خرمای تولید شده در کشور می باشد و سالانه سهم بالایی از صادرات خرما را به خود اختصاص داده است.

خرمای پیارم و فرآورده های آن

خرمای پیارم دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد به همین دلیل توانسته مشتریان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب نماید.

خرمای پیارم یکی از ارقام نیمه خشک خرما به شمار می آید و علاوه بر مصرف تازه خوری و صادرات، به صورت فرآوری شده نیز مصرف می شود. از جمله فرآورده های خرما پیارم می توان به پودر هسته خرما، سرکه خرما، خرما شکلاتی، الکل خرما و رب خرما اشاره کرد.

گفتنی ست خرمای بدون هسته با توجه به مصارف بالایی که در صنایع غذایی دارد بسیار پرطرفدار می باشد.
فرآوری خرما به خرمای بدون هسته از طریق دستگاه های صنعتی هسته گیر انجام می شود. هسته خرما پیارم که به عنوان ضایعات این میوه به شمار می آید، به صورت فرآوری شده نیز دارای مصارف گوناگونی می باشد.
خوشبختانه در سال های اخیر و با توجه به تحقیقات گسترده ای که در راستای فرآوری کردن محصول خرما صورت گرفته است، شاهد هستیم علاوه بر تولید ثروت و اشتغال زایی، ضایعات میوه خرما در کشور به حداقل رسیده است.
هسته خرما همانند میوه خرما دارای خواص دارویی و درمانی بالایی می باشد و در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، محصولات آرایشی و غنی سازی خوراک دام و طیور دارای کاربردهای فراوانی می باشد.