قیمت خرید پودر هسته خرما مرغوب

پودر هسته خرما یکی از بهترین ارقام فرآورده های خرما می باشد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. در این مرکز انواع پودر هسته خرما با بهترین قیمت خرید و فروش می شود.
خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در کشور می باشد و علاوه بر مصرف تازه خوری به صورت فرآوری شده نیز دارای کاربردهای فراوانی می باشد. هسته خرما یکی از فرآورده های خرما می باشد و همانند میوه خرما دارای خواص و مزایای بسیار زیادی می باشد.
بیشترین کاربرد هسته خرما در صنعت می باشد و می توان از آن در موارد مختلفی از جمله غنی سازی خوراک دام و طیور و همچنین تهیه محصولات آرایشی استفاده نمود.

پودر هسته خرما و مصارف آن

هسته خرما دارای بافتی بسیار ضخیم و سفت می باشد و از این رو معمولا این هسته را به صورت پودر فرآوری می کنند و در صنایع مختلف از پودر هسته خرما استفاده می شود.

آیا از قیمت های فرآورده های خرما اطلاعی دارید؟
فرآورده های خرما و از جمله پودر هسته خرما با توجه به مشتری پسندی و مرغوبیت خود دارای قیمت های متنوعی می باشند. با توجه به ابنکه مصرف پودر هسته خرما در صنعت امکان پذیر می باشد و به صورت مستقیم مصرف خوراکی ندارد همواره با قیمت های ارزان تری در بازار عرضه می شوند.

لازم به ذکر است پودر هسته خرما علاوه بر مصارف صنعتی در داروسازی نیز می تواند موثر واقع شود. پودر هسته خرما سرشار از ترکیبات شیمیایی و معدنی مفید می باشد و می توان از آن در برای درمان برخی بیماری ها استفاده نمود.
به اطلاع می رسانیم در مرکز خرمای ایران مرغوب ترین انواع پودر هسته خرما با مناسب ترین قیمت آماده عرضه به سراسر کشور می باشد.