قیمت خرید هسته خرما مرغوب

به اطلاع می رسانیم در مرکز خرمای ایران مرغوب ترین انواع هسته خرما با قیمت های بسیار مناسب به صورت عمده خرید و فروش می شود.

هسته خرما به عنوان یکی از ضایعات میوه خرما دارای کاربردهای فراوانی می باشد. در مناطق خرما خیز درخت خرما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و از تمامی قسمت ها و اجزا این درخت برای تهیه انواع وسایل مورد خود از جمله سبد، حصیر، زیلو و صنایع دستی استفاده می شود.

تسبیح هسته خرما

یکی از صنایع دستی بسیار ارزشمند و زیبا در مناطق خرما خیز تهیه تسبیح هسته خرما می باشد. آیا میدانید تهیه تسبیح به استفاده از هسته خرما به چه شکلی می باشد؟ آیا از نرخ قیمت هسته خرما اطلاعی دارید؟ این مقاله ارسال رایگان را برای واجد شرایط ارائه می دهد Face mask محصولات، و یا خرید آنلاین و تحویل در فروشگاه امروز در بخش پزشکی

برای تهیه تسبیح خرما ابتدا هسته های خرما را شسته و سر و ته آن را می برند و با استفاده از سمباده ای نرم هسته را می سایند تا پوست روی آن کاملا محو شود و هسته خرما به شکل مدنظر درآید. سپس هسته های خرما را با مته ای بسیار ظریف و نازک سوراخ می کنند تا بتوانند بند تسبیح را از آن رد کنند. سپس با استفاده از نخ تسبیح نازک دانه ها را به یکدیگر متصل می کنند که این کار نیاز به دقت زیادی دارد و در انتها نیز پس از بند کردن هسته ها نوبت به سر تسبیح میرسد. پس از وصل کردن سر تسبیح می توان از تسبیح هسته خرما استفاده نمود.

این تسبیح به عنوان صنایع دستی مناطق خرماخیز از جذابیت های زیادی برخوردار می باشد. علاوه بر تسبیح از این هسته زیبا و مقاوم می توان برای تهیه انواع دستبند و گردنبند نیز استفاده نمود.