قیمت بهترین انواع هسته خرما صادراتی

هسته خرما از ارزش تجاری و صادراتی مطلوبی برخوردار می باشد و در این مرکز با بهترین قیمت ها آماده عرضه به سراسر کشور می باشد.
هسته خرما یکی از ضایعات میوه خرما می باشد و می توان با فرآوری این محصول از خواص و مزایای بی نظیر آن استفاده نمود.
خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در نقاط گرمسیری کشور محسوب می شود و توجه به فرآوری این محصول علاوه بر ارزآوری می تواند اشتغال زایی بسیار مناسبی را در مناطق خرماخیز ایجاد نماید.

در سال های گذشته هسته خرما به عنوان یکی از ضایعات بی ارزش این میوه دور انداخته میشد. امروزه و با شناخت خواص و مزایای این هسته ارزشمند شاهد فرآوری و استفاده از خواص آن در صنایع مختلفی می باشیم.

اهمیت انواع هسته خرما

امروزه هسته خرما علاوه بر بازارهای داخلی به صورت صادراتی به برخی از کشورها ارسال می شود که این موضوع از لحاظ اقتصادی بسیار مهم می باشد. قیمت تمام شده هسته خرما با توجه به سایز و درشتی متغیر می باشد و در مناطق مختلفی از کشور شاهد فروش این محصول با قیمت های متفاوتی می باشیم.

بهترین انواع هسته خرما را می توان در مناطق جنوبی کشور به وفور خریداری نمود. نا گفته نماند انواع هسته خرما پس از جداسازی و شست و شو به صورت خشک شده در بازار عرضه می شود. آیا علت خشک کردن هسته خرما را می دانید؟

هسته تازه خرما با توجه به پوست ضخیم و سفت خود دارای اندکی رطوبت می باشد و در صورتی که این محصول خشک نشود به دلیل رطوبت و شرایط انبارداری به سرعت دچار کپک زدگی می شود که این امر باعث فساد و خرابی هسته می شود.