قیمت انواع هسته خرما مرغوب

به اطلاع می رسانیم در این مرکز انواع خرما و هسته خرما با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد. جهت کسب اطلاهات بیشتر با ما همراه باشید.
آیا با کاربردها و خواص هسته خرما آشنا هستید؟
هسته خرما یکی از مهمترین ضایعات میوه خرما می باشد و امروزه و با استفاده گوشت میوه خرما شاهد تولید هسته خمرا مرغوب در فرآیند فرآوری میوه خرما می باشیم.
در گذشته و به علت عدم شناخت ویژگی های منحصر به فرد هسته خرما، از این محصول استفاده ای نمی شد و اما امروزه شاهد کاربردهای هسته خرما در صنایع مختلف می باشیم.
هسته خرما سرشار از مواد معدنی می باشد و در درمان برخی از بیماری ها می تواند تاثیرگزار باشید. هسته خرما به علت داشتن آنتی اکسیدان خاصید ضد سرطانی دارد.

کاربردها و فرآورده های هسته خرما

آیا با فرآورده های هسته خرما آشنا هستید؟
از جمله مرغوب ترین انواع فرآورده های هسته خرما میتوان به:

  • روغن هسته خرما: روغن گیاهی را معمولا از انواع میوه ها و گیاهانی که دارای مقادیری چربی می باشند می توان تهیه نمود. روغنهسته خرما یکی از سالم ترین انواع روغن های گیاهی می باشد و می توان در پخت انواع غذاها از آن استفاده نمود.
  • قهوه هسته خرما: یکی از فرآورده های شگفت انگیز هیته خرما می باشد و از ارزش تجاری مطلوبی برخوردار می باشد و مصرف این محصول در کشورهای حاشیه خلیج فارس از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.
  • پودر هسته خرما: از پودر هسته خرما استفاده های گوناگونی می شود. از این محصول در غنی سازی و افزایش مرغوبیت غذای دام وطیور استفاده می شود.

اشاره نمود. به اطلاع می رسانیم در این مرکز مرغوب ترین انواع هسته خرما به سراسر کشو ارسال می شود.
منبع: بازار خرما ایران