فشارسنج خوب خانگی هدیه لیندا کیانی به دوستش بود

ممکن است پزشک از شما بخواهد فشار خون خود را در خانه پیگیری کنید. برای این کار، باید یک فشارسنج خوب خانگی داشته باشید، مانیتوری که انتخاب می کنید باید کیفیت خوبی داشته باشد و مناسب باشد.

دستگاه‌های دستی شامل یک کاف که دور بازوی شما می‌پیچد، یک لامپ فشاری لاستیکی و یک گیج که فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند، یک گوشی پزشکی برای گوش دادن به ضربان خون از طریق شریان مورد نیاز است.

یک دستگاه دیجیتال همچنین دارای یک کاف است که دور بازوی شما می‌پیچد، برای باد کردن کاف، ممکن است لازم باشد از یک توپ فشاری لاستیکی استفاده کنید، با فشار دادن یک دکمه، انواع دیگر به طور خودکار باد می شوند، پس از باد شدن کاف، فشار خود به خود به آرامی کاهش می یابد، صفحه نمایش بازخوانی دیجیتالی فشار خون سیستولیک و دیاستولیک شما را نشان می دهد.

پس از نشان دادن فشار خون، کاف خود به خود تخلیه می شود، در بسیاری از ماشین ها، قبل از استفاده مجدد، باید سیزده تا پانزده ثانیه صبر کنید،مانیتور دیجیتال فشار خون اگر بدن شما هنگام استفاده از آن در حال حرکت باشد، دقیق نخواهد بود.

فشارسنج

همچنین، ضربان قلب نامنظم باعث می شود خواندن دقیق تر شود، با این حال، مانیتورهای دیجیتال بهترین انتخاب برای اکثر مردم هستند،برای اینکه خواندن دقیق باشد، مهم است که در حال استراحت باشید و احساس اضطراب یا استرس نداشته باشید، روی صندلی صاف بنشینید، پشتتان را به پشتی صندلی بگذارید و پاهایتان را صاف روی زمین بگذارید.

اگر بازوی خود را دارید روی میز بگذارید و فقط مطمئن شوید که دست و بازویتان روی میز شل باشد، مهم است که هنگام اندازه گیری فشار خون، مشت خود را گره نکنید.

کاف را روی بازوی خود قرار دهید و کاف را روی بازو محکم کنید، مطمئن شوید که می توانید دو انگشت خود را زیر کاف قرار دهید، شما می‌خواهید که کاف روی قسمت بالایی بازو قرار گیرد و لوله‌ای که به سمت مرکز یا کمی به سمت راست بازو هدایت می‌شود، باشد.

وقتی فشار خون خود را چک می کنید، صحبت نکنید و فقط استراحت کنید،دکمه روشن را فشار دهید و سپس دکمه شروع را فشار دهید، ممکن است به طور موقت کمی حساس یا ناراحت کننده باشد، زیرا کاف به طور خودکار باد و باز می شود، اما این فقط برای مدت کوتاهی خواهد بود.