فروش پودر هسته خرما با کیفیت

پودر هسته خرما یکی از فرآورده های خرما می باشد که در این مرکز با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شود. جهت کسب اطلاع از شرایط خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید.

خرما میوه ای گرمسیری و بسیار ارزشمند می باشد. خرما با توجه به نوع خود دارای مصارف گوناگونی می باشد. برخی از ارقام خرما دارای ارزش تجاری و صادراتی هستند، برخی مصرف تازه خوری دارند و گونه ای از ارقام خرما به صورت فرآوری شده در صنایع گوناگون مصرف می شود.

پودر هسته خرما و کاربردهای آن

سال هاست خواص و مزایای میوه خرما برای همگان آشکار شده و کمتر کسی را می توان یافت که از خواص درمانی این میوه گرمسیری نشنیده باشد. خرما سرشار از ترکیبات شیمیایی و مواد معدنی سودمند برای بدن می باشد و در طب سنتی نیز توصیه هایی فراوانی به مصرف میوه خرما شده است.

میوه خرما علاوه بر مصرف تازه خوری به صورت فرآوری شده نیز دارای کاربردهای فراوانی می باشد. از جمله فرآورده های خرما می توان به پودر هسته خرما اشاره نمود.

پودر هسته خرما

در گذشته هسته خرما به عنوان یکی از ضایعات میوه خرما به شمار می آمد اما امروزه و با توجه به تحقیقات گسترده ای که در زمینه تولید فرآورده های خرما صورت گرفته است شاهد هستیم از تمامی قسمت های درخت نخل خرما می توان استفاده های فراوانی کرد و علاوه بر تولید ثروت و اشتغال زایی، ضایعات این میوه را نیز به حداقل رساند.

پودر هسته خرما همچون میوه خرما دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و از این محصول در موارد مختلفی استفاده می شود.
یکی از کاربردهای پودر هسته خرما غنی سازی خوراک دام و طیور و از جمله غذای جوجه می باشد.