فروش مستقیم پودر هسته خرما

پودر هسته خرما یکی از فرآورده های سودمند خرما می باشد و در این مرکز به صورت مستقیم و با قیمت های بسیار مناسبی به فروش میرسد.
هسته خرما به عنوان یکی از ضایعات میوه خرما در حجم بالایی در کشور تهیه و تولید می شود. هسته خرما تولید شده در کشور معمولا از انواع فرآورده های خرما همانند شیره و حبه خرما تولید می شود. از این هسته ارزشمند در گذشته استفاده های زیادی نمیشد و امروزه با درک اهمیت و ارزش غذایی آن شاهد استفاده از انواع فرآورده های هسته خرما در صنایع مختلف می باشیم. از جمله فرآورده های هسته خرما می توان به قهوه هسته خرما، روغن هسته خرما و پودر هسته خرما اشاره نمود.

تهیه پودر هسته خرما و کاربردهای آن

آیا میدانید از پودر هسته خرما چه استفاده هایی می شود؟
پودر هسته خرما همانند میوه خرما دارای خواص و مزایای زیادی می باشد و از این پودر می توان در صنایع غذایی، دارویی و غنی سازی خوراک دام و طیور استفاده نمود.
برای تهیه پودر هسته خرما از انواع دستگاه های مکانیزه استفاده می شود و پس از شست و شو و خشک نمودن هسته ها از طریق دستگاه های آسیاب می توان پودر هسته خرما را تهیه نمود.
هسته خرما بافتی کاملا سفت و ضخیم دارد از این رو برای تهیه پودر هسته خرما می بایست از دستگاه های بسیار قدرتمند استفاده نمود.
ناگفته نماند در مناطق خرما خیز از انواع هسته خرما برای تهیه انوان نان و حریره استفاده می شود و امروزه شاهد هستیم در صنای غذایی و شیرینی پزی برای غنی سازی و افزایش ارزش غذایی انواع محصولات از پودر هسته خرما و خواص آن استفاده می شود.
منبع: بازار خرما ایران