فروش مستقیم انواع هسته خرما

مفتخریم مرغوب ترین انواع هسته خرما را با بالاترین کیفیت و به صورت مستقیم به سراسر کشور عرضه نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
در مناطق جنوبی کشور که دارای آب و هوایی گرم و خشک می باشند میوه خرما و فرآورده های آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. انواع خرما و فرآورده های آن علاوه بر مصرف تازه خوری از ارزش تجاری و صادراتی بالایی نیز برخوردار می باشند.
در سال های اخیر تحقیقات گسترده ای در زمینه فرآوری و کاهش ضایعات میوه خرما صورت گرفته است. از انواع خرماهای ضایعاتی این محصول می توان در تهیه خوراک دام و طیور استفاده نمود.

هسته خرما و موارد مصرف آن

یکی از ضایعات میوه خرما که در مناطق جنوبی در حجم بالایی نیز تولید می شود. هسته خرما می باشد. در سال های گذشته از این هسته استفاده ای نمیشد و به عنوان ضایعات خرما دور انداخته می شد. امروزه با درک اهمیت و ارزش غذایی هسته خرما شاهد فرآوری و استفاده از آن در صنایع مختلف می باشیم.
هسته خرما در صنایع آرایشی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرد و فروش مستقیم این محصول به سراسر کشور صورت میگیرد.
جالب است بدانیم علاوه بر مصرف خوراکی هسته خرما، از آن برای تهیه انواع اشیاء زینتی و سوغات مناطق خرماخیز نیز استفاده می شود.
آیا میدانید برای افزایش مرغوبیت هسته خرما چه اقداماتی صورت میگیرد؟
جهت فرآوری و استفاده آسان تر از هسته خرما معمولا در صنعت این محصول کاملا شست و شو می شود و پس از خشک شدن کامل مورد استفاده قرار میگیرد. ناگفته نماند عرضه و فروش هسته خرما معمولا در تناژ بالا و به صورت فله ای صورت میگیرد.
منبع: بازار خرما ایران