فروش عمده هسته خرما ایرانی

به اطلاع می رسانیم فروش عمده خرما و هسته خرما با مرغوبیتی بالا و قیمیتی مناسب آغاز شد.
ایران با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی خود یکی از قطب های تولید خرما در دنیا می باشد. در دنیا بیش از 400 نوع خرما کشت و تولید می شود. بیش از 100 نوع از گونه های مختلف خرما در کشور ما برداشت می شود. هسته خرما یکی از ضایعات انواع خرما محسوب می شود. در سال های اخیر و با توجه به خواص و ویژگی های مصرفی هسته خرما اقدامات مناسبی جهت فروش و صادرات این محصول انجام گرفته است.
مرغوبیت هسته خرما به مرغوبیت میوه خرما بستگی دارد. هرچه میوه خرما دارای مرغوبیت بیشتری باشد از این رو هسته آن نیز دارای مرغوبیت بالا خواهد بود.

هسته خرما چه مصارفی دارد؟

هسته خرما همانند میوه خرما دارای خواص بی شماری می باشد. و در درمان بعضی از بیماری ها تاثیرگزار است. در طب سنتی از هسته خرما برای درمان انواع عفونت های کلیه و سنگ کلیه استفاده شده و مخلوط پودر هسته خرما با مواد سنتی برای تسکین درد کمر بسیار مفید می باشد.

همچنین از پودر هسته خرما در صنایع غذایی و محصولات آرایشی استفاده می شود. همچنین این محصول جهت غنی سازی خوراک دام و طیور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
آیا تا کنون نام قهوه خرما را شنیده اید؟

قهوه خرما از هسته خرما گرفته می شود و طعم آن با دانه قهوه تفاوتی ندارد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته قهوه خرما حداقل برای 12 بیماری از جمله رماتیسم و تسکین اعصاب مفید می باشد.