فروش عمده انواع هسته خرما

به اطلاع خریداران گرامی می رسانیم در این مرکز انواع هسته خرما به صورت عمده و مستقیم به سراسر کشور به فروش می رسد.
خرما میوه ایست گرمسیری و در مناطقی که دارای آب و هوایی گرم و خشک می باشند پرورش می یابد. در ایران نیز با توجه به اقلیم گرم و خشک مناطق جنوبی کشور، خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی این مناطق به شمار می آید.

میوه خرما علاوه بر مصرف تازه خوری به صورت فرآوری شده نیز دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. جالب است بدانید مردم بومی مناطق خرماخیز از تمامی قسمت های درخت نخل خرما استفاده می کنند و حتی هسته خرما برای تهیه انواع نان و حریره مورد استفاده می باشد.

ویژگی ها و مصارف هسته خرما

هسته خرما همانند میوه خرما دارای خواص و مصارف دارویی زیادی می باشد و به صورت فرآوری شده در صنایع مختلف کاربرد دارد.
هسته خرما سرشار از ترکیبات شیمیایی و مواد معدنی می باشد که طبق تحقیقات صورت گرفته در درمان بیش از 13 بیماری مثمر ثمر می باشد.

هسته خرما علاوه بر مصارف دارویی در صنعت نیز دارای کاربردهای گوناگونی می باشد و به صورت فرآوری شده نیز قابلیت استفاده را دارد. از جمله فرآورده های هسته خرما می توان به پودر هسته خرما، روغن هسته خرما و قهوه هسته خرما اشاره کرد.
همانطور که میدانیم میوه خرما همانند سایر محصولات کشاورزی دارای ضایعاتی می باشد که این ضایعات ناشی از برداشت غیر اصولی و یا ریزش طبیعی میوه از نخل خرما می باشد. از این رو انواع فرآورده های هسته خرما را می توان از ضایعات میوه خرما نیز تهیه نمود.