فروش انبه در بازار زاهدان ممنوع شد

انبه در بازار زاهدان ماده غذایی است که به ما کمک می کند از هضم بسیار سبک و سالم لذت ببریم. دلیل آن این است که انبه دارای آنزیم های گوارشی است که پروتئین ها را تجزیه می کند و بنابراین هضم غذا را بهبود می بخشد. علاوه بر این، این فرآیند همچنین به کاهش اسیدیته معده کمک می کند، که برای کاهش نفخ یا ناراحتی ایده آل است.

در طول سالها، علم نیز صحبت کرده است. تحقیقات دانشگاه ایالتی اوکلاهما (OSU) روی موش‌های آزمایشگاهی نشان داد که مصرف مکمل‌های مبتنی بر انبه مانع از دست رفتن باکتری‌های مفید در روده می‌شود که اغلب به دلیل رژیم غذایی پرچرب ایجاد می‌شود.

بر اساس این مطالعه که توسط Efe جمع آوری شده است، این میکروبیوتا یا باکتری های فلور روده ممکن است در چاقی و عوارض مرتبط با آن مانند دیابت نوع 2 نقش داشته باشند. علاوه بر این، به گفته این محققان، پالپ انبه می تواند برای کاهش گلوکز (قند) مفید باشد. در خون، بدون ایجاد اثرات منفی.

انبه

انبه برای سلامت پوست بسیار مفید است
نباید فراموش کنیم که انبه همچنین دارای خواص آرایشی بسیار جالبی به خصوص برای پوست است. در واقع، این میوه برای درمان بیماری هایی مانند آکنه یا جوش های سر سیاه بسیار توصیه می شود، زیرا دارای قدرت پاک کنندگی و سم زدایی بالایی است. برای این کار کافی است تفاله انبه را مانند ماسک به صورت خود بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه عمل کند.

برای دیابتی ها عالیه
افراد مبتلا به دیابت می توانند انبه مصرف کنند زیرا این میوه سطح انسولین خون را تنظیم می کند. شاخص گلیسمی انبه از 41 تا 60 است، بنابراین مصرف آن به این بیماران بسیار توصیه می شود.

کم خونی را کاهش می دهد
سهم بزرگ ویتامین C که انبه در اختیار ما قرار می دهد برای کاهش وجود کم خونی در بدن ایده آل است. چرا؟ زیرا انبه سرشار از آهن است، اما سرشار از ویتامین C نیز هست، ماده مغذی که به جذب بهتر آهن در بدن کمک می کند. بنابراین، اگر از کم خونی رنج می برید، هیچ چیز بهتر از گنجاندن انبه در رژیم غذایی خود نیست.