صادرات هسته خرما درجه یک

در این مرکز می توانید هسته خرما درجه یک را خریداری نمایید. جهت اطلاع از شرایط صادرات این محصول با مشاورین ما در ارتباط باشید.
آیا با فرآورده های صادراتی خرما آشنا هستید؟
خرما به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی مناطق جنوبی کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

خرما با توجه به نوع خود دارای مصارف مختلفی می باشد. امروزه و با توجه به تکنولوژی های روز تحقیقات گسترده ای در زمینه فرآوری کردن میوه خرما صورت گرفته است.

خرما از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد و تاثیرات مثبت خرما سال هاست به اثبات رسیده و در طب سنتی نیز توصیه فراوانی به مصرف میوه خرما شده است.

هسته خرما درجه یک

از جمله فرآورده های خرما می توان به هسته خرما اشاره نمود. هسته خرما یکی از ضایعات خرما به شمار می آید و به صورت فرآوری شده در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. از هسته خرما می توان پودر هسته خرما و قهوه هسته خرما را تهیه نمود. یکی از مزیت های هسته خرما، تهیه این محصول از خرماهای ضایعاتی می باشد.
امروزه برای فرآوری هسته خرما از دستگاه های صنعتی و مکانیزه استفاده می شود. مصارف پودر و آرد هسته خرما بسیار زیاد می باشد. از این فرآورده برای غنی سازی خوراک دام و طیور، تهیه محصولات آرایشی و برای تهیه انواع کیک و شیرینی استفاده می شود.

لازم به ذکر است هرچه میزان مرغوبیت میوه خرما بیشتر باشد، هسته آن نیز دارای مرغوبیت بیشتری می باشد. به اطلاع می رسانیم در این مرکز آماده ارسال انواع فرآورده های خرما با کیفیت و قیمتی تضمین شده به سراسر کشور می باشیم.