زنی با ریختن پودر صابون هوم کر در پنکیک مادرشوهرش را مسموم کرد

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، می توانید به یک فروشگاه بروید و هر آنچه را که نیاز دارید بخرید. شما به لباس، غذا، محصولات پاک کننده نیاز دارید.

امروز پاک کننده های بسیاری وجود دارند مثل پودر صابون هوم کر که می توانید آلودگی پوست خودر را با آن از بین ببرید.

رفتن به فروشگاه. من دوست دارم مهارت هایی را به بچه هایم آموزش دهم که اغلب به آنها مهارت های “قدیمی” گفته می شود و مردم قبلاً یاد می گرفتند.

من و بچه ها تصمیم گرفتیم طرز تهیه صابون خانگی را یاد بگیریم. من یک کیت صابون سازی خریدم. قبل از اینکه از آن استفاده کنیم، برای یک کارگاه صابون سازی در 4-H ثبت نام کردیم. خوشحالم که انجام دادیم.

پودر صابون سازی، ساخت صابون در خانه
کلاس صابون سازی ما با بچه ها
پودرصابون خانگی یک راه عالی برای کنترل موادی است که روی پوست خود می گذارید. شما می توانید انتخاب کنید که چه پایه، مواد لایه بردار یا رایحه ای اضافه کنید. ناگفته نماند که می توانید به ایجاد چیزی افتخار کنید که همه می توانند از آن استفاده کنند.

در کلاس ما فقط از چند ماده استفاده می کردیم. ما از روغن نارگیل، گوشت خوک، لیمو و آب استفاده کردیم. خیلی ساده.

همانطور که می بینید، پایه صابون روغن ها و چربی ها هستند. نکته خوب این است که می توانید کنترل کنید که چه چربی ها و روغن هایی استفاده می کنید.

می توانید از موم زنبور عسل، روغن بادام، کره شی، روغن زیتون استفاده کنید. لیست ادامه دارد.

حالا، من می دانم که برخی از مردم در مورد لیز وحشت کرده اند. لیمو یک ماده شیمیایی، هیدروکسید سدیم است. لیمو به خودی خود می تواند برای پوست خشن باشد. می تواند پوست را بسوزاند.

هنگام کار با لیمو باید احتیاط کنید. بهتر است منطقه را تهویه کنید. همچنین باید لباسی بپوشید که بازوها را بپوشاند، از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید.

پس چرا از لیو استفاده کنیم اگر اینقدر خشن است؟

آنها در Learning and Yearning مقاله خوبی در مورد استفاده از لیمو در  پودر صابون ارائه کردند. همانطور که این سایت بیان می کند، «وقتی چربی و لیمو به نسبت مناسب ترکیب شوند.

یک واکنش شیمیایی به نام صابونی شدن رخ می دهد. نتیجه نهایی صابون به اضافه گلیسیرین است.