خرید و فروش هسته خرما در کرمان

به اطلاع می رسانیم خرید و فروش هسته خرما در کرمان آغاز شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
استان کرمان نهمین استان پر جمعیت کشور محسوب می شود. تنوع آب و هوایی این استان با توجه به شرایط خاص اقلیمی خود درخور توجه می باشد.

محصول خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در کرمان می باشد و شهرستان بم در این منطقه یکی از مرغوب ترین انواع خرما در جهان را در خود پرورش می دهد.

هسته خرما در کرمان

خرمای مضافتی یکی از مرغوب ترین انواع خرمای تولید شده در این استان می باشد که سهم بالایی از صادرات محصولات کشاورزی استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر مصرف تازه خوری خرما، این محصول به صورت فرآوری شده نیز دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. هسته خرما یکی از ضایعات این میوه ارزشمند می باشد. در سال های اخیر با توجه به تحقیقات گسترده ای که در زمینه فرآوری هسته خرما صورت گرفته است، شاهد هستیم این محصول در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

به عنوان مثال از هسته خرما برای تهیه قهوه هسته خرما و روغن هسته خرما استفاده می شود. روغن هسته خرما کرسترول ندارد به علت نسبت روغن های دیگر سالم تر می باشد.
یکی از ویژگی های فرآوری هسته خرما، تهیه آن از خرماهای ضایعاتی در نخلستان ها استان کرمان می باشد. استفاده از این فرآورده علاوه بر تولید ثروت می تواند ضایعات خرما را به حداقل برساند.
در این مرکز انواع خرما و فرآورده های خرما با قیمتی مناسب آماده عرضه به بازار می باشد. جهت اطلاع از شرایط خرید و فروش با ما همراه باشید.