خرید و فروش مستقیم هسته خرما

امروزه هسته خرما دارای مصارف بالایی می باشد و با قیمت های مختلفی به صورت مستقیم خرید و فروش می شود. شما می توانید مرغوب ترین انواع هسته خرما را در این مرکز خریداری نمایید.

درخت خرما در مناطق خرماخیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و مردان بومی مناطق خرماخیز از تمامی اجزا و قسمت های خرما و نخل خرما در زندگی روزمره خود استفاده می نمایند.
هسته خرما یکی از ضایعات میوه خرما به شمار می آید و با توجه به افزایش فرآوری میوه خرما، هسته خرما در حجم بالایی تولید می شود. هسته خرما دارای مصارف زیادی می باشد.

در گذشته از هسته خرما برای تهیه انواع اشیاء زینتی استفاده میشد و امروزه شاهد استفاده از خواص دارویی و درمانی هسته خرما در صنایع مختلف می باشیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هسته خرما نیز همانند میوه خرما دارای ترکیبات شیمیایی و معدنی مفید برای بدن می باشد.

فرآورده های هسته خرما

امروزه هسته خرما به صورت فرآوری شده و در غالب پودر، روغن هسته خرما، قهوه هسته خرما و آرد هسته خرما در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و همچنین برای غنی سازی خوراک دام و طیور استفاده می شود.
انواع هسته خرما با توجه به سایز و درشتی خود دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

برخی از ارقام خرمای مناطق جنوبی همانند خرمای گنتار دارای دانه ای بسیار ریز می باشند. از انواع هسته خرما با سایز درشت برای تهیه انواع زیورآلات سنتی مانند دستبند و گردنبند استفاده می شود و به عنوان سوغاتی از مناطق خرما خیز دارای طرفداران و مشتریان زیادی می باشد. لازم به ذکر است عرضه و خرید و فروش انواع هسته خرما به صورت فله و در حجم بالا صورت می گیرد.