خرید و فروش ارزان هسته خرما

آیا شما می دانید که علاوه بر گوشت خرما که خواص بسیار زیاد دارد هسته خرما نیز با قیمت ارزان خرید و فروش می شود و از آن به عنوان محصول دارویی یاد می شود.
خرما یک میوه شیرین است که در بین ما ایرانیها از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. علاوه بر ارزش غذایی بسیار بالای این محصول دین مبین اسلام هم در قرآن و احادیث ائمه تاکید بسیار زیادی در مورد استفاده از خرما و رطب داشته است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ثابت شده است که می توان از همه اجزا و جزئیات خرما استفاده کرد یعنی علاوه بر گوشت این میوه از هسته آن نیز برای موارد دارویی استفاده می شود.

ترکیبات شیمیایی هسته ی خرما

چربی هسته خرما 9 درصد آن را تشکیل می دهد، پروتئین 6/6 درصد، سلولز (فیبر) 9 درصد،مواد قندی نشاسته ای 67 درصد و خاکستر 9/4 درصد آن را تشکیل می دهند.
هسته ی خرما غذای بسیار مناسبی برای حیوانات است و در مواردی مورد استفاده صنعتگران هم قرار می گیرد البته در شیرینی پزی آن را با اسید، هیدرولیز می کنند و گلوکز به دست آمده را مورد استفاده قرار می دهند.

خرید هسته خرما

این محصول را نمی توانید در فروشگاه های معمولی پیدا کنید اما با مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی و نمایندگی ها سراسر کشور می توانید انواع کوچک بزرگ و متوسط آن را تهیه کنید. البته این محصول بیشتر برای شرکت های بزرگ دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.
منبع: بازار خرما ایران