خرید هسته خرما به صورت فله

امروزه هسته خرما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و شاهد مشتریان زیادی برای این محصول می باشیم. شما می توانید مرغوب ترین انواع هسته خرما را به صورت فله در این مرکز خرید نمایید.
آیا از مزایا و مصارف هسته خرما اطلاعی دارید؟
ایران به عنوان یکی از قطب های تولید خرما در کشور شناخته می شود و در کنار کشورهایی همچون عراق و عربستان سهم قابل توجهی در صادرات خرما و فرآورده های آن به سایر کشورها را دارد.

امروزه با توجه به اهمیت فرآوری و بازار مناسب فروش فرآورده های خرما، تحقیقات گسترده ای در زمینه فرآوری این میوه صورت گرفته است که علاوه بر تولید ثروت و ارزآوری می تواند اشتغال زایی مناسبی برای مردمان بومی مناطق خرما خیز به همراه داشته باشد.

فرآوری هسته خرما و کاربردهای آن

هسته خرما یکی از ضایعات این میوه به شمار می آید و در حجم بالایی شاهد تولید هسته خرما می باشیم. هسته خرما، خود دارای مصارف بالایی نمی باشد اما با فرآوری آن می توان محصولات مهمی را تولید نمود. از جمله مهم ترین فرآورده های هسته خرما می توان به موارد زیر اشاره نمود.

روغن هسته خرما یکی از مرغوب ترین و سالم ترین انواع روغن های گیاهی به شمار می آید و علاوه بر مصرف خوراکی به صورت فرآوری شده می تواند در صنایع آرایشی و تهیه صابون مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی دیگر از فرآورده های هسته خرما، تهیه قهوه هسته قود می باشد که تاثیری مثبتی بر کاهش فشار خون دارد و می توان از این فرآورده در درمان و پیشگیری برخی بیماری ها از جمله دیابت استفاده نمود.
به اطلاع میرسانیم در این مرکز مرغوب ترین انواع فرآورده های خرما به صورت فله و بسته بندی آمده عرضه و پخش می باشد.