تولید صابون لرویا اصل در بازار ایران ممنوع شد

صابون لرویا اصل یک فعالیت خلاقانه است که به شما امکان می دهد مواد تشکیل دهنده را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. استفاده از گیاهان در صابون شما می‌تواند رنگی را برای لایه‌برداری، یا القای عطری آرام‌بخش ایجاد کند. برخی از گیاهان می توانند به تسکین سوزش کمک کنند، در حالی که برخی دیگر خواص ضد عفونی کنندگی دارند.

گیاهان مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای تهیه انواع صابون استفاده کرد که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا برخی از بهترین گیاهان برای تهیه صابون گیاهی آورده شده است.

نخود پروانه ای
گل نخود پروانه‌ای که معمولاً به عنوان بال‌های کبوتر آسیایی شناخته می‌شود، دارای رنگدانه‌های گیاهی آبی-خشونت‌آمیز غنی و روشن است و رایحه‌ای گلی شیرین دارد که آرامش‌بخش و لطیف است. این گل‌های نخود پروانه‌ای را روی صابون‌هایتان بپاشید تا به تحریک تولید کلاژن، جوان‌سازی پوست، کاهش چین و چروک‌ها و مبارزه با دیگر اثرات پیری پوست کمک کنید. از آن به عنوان یک رنگ طبیعی استفاده کنید تا به صابون های خود آبی زیبا ببخشید.

کالاندولا
این گیاه قدیمی قرن ها برای التیام، محافظت و تغذیه پوست مورد استفاده قرار گرفته است که استفاده از آن را در صابون سازی ایده آل می کند. گل های گل همیشه بهار رنگ خود را در هنگام استفاده در روش فرآیند سرد حفظ می کنند، بنابراین می توانید رنگ روشنی را در کنار تمام مزایای درمانی دریافت کنید!

صابون

بابونه
گل های بابونه با بوی شیرین و زیبا، تزیین مناسبی برای صابون های دست ساز و بمب های حمام است. رایحه گلی آن اغلب برای اثرات آرام بخش استفاده می شود و به دلیل خواص ضد باکتری، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد، روی جای زخم ها و زخم ها به خوبی عمل می کند.

اسطوخودوس
یکی از محبوب ترین گیاهانی که برای صابون سازی استفاده می شود اسطوخودوس است. اسطوخودوس فواید زیادی دارد که آن را برای صابون سازی ایده آل می کند. این می تواند به شما کمک کند آرام شوید و برای کمک به بهبود بثورات جزئی یا بیماری های پوستی به خوبی عمل می کند.

از اسطوخودوس برای صابون سازی با پاشیدن جوانه های خشک شده روی صابون یا بمب های خانگی خود استفاده کنید که به لایه برداری کمک می کند و به هر میله زیبایی می بخشد. فراموش نکنید که اسانس اسطوخودوس را اضافه کنید تا آن عطر گیاهی معروف را بدست آورید!