تخفیف 80 درصدی ام دی اف فایبرگلاس در بازار یافت آباد

ام دی اف فایبرگلاس و اچ دی اف، چه تفاوتی با هم دارند و برای چیست؟ نوشته شده در تخته، ام دی اف، مشتقات چوب، اچ دی اف
پانل های الیاف چوب، MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط) و HDF (تخته فیبر با چگالی بالا)، یک ماده طبیعی با منشا گیاهی، از پردازش ضایعات چوب هستند. فیبر با فشار دادن ضایعات چوب با افزودن چسب یا رزین برای فشرده نگه داشتن تخته تولید می شود.

بقایای چوب مخروطی عمدتاً استفاده می شود، زیرا ارزش کمتری دارند و رزین طبیعی بیشتری دارند. ماهیت بازیافتی ساخت آنها باعث می شود تخته ها با محیط زیست سازگار باشند و فشاری که برای ساخت آنها استفاده می شود آنها را بسیار بادوام می کند. بنابراین، بیایید ببینیم چه چیزی آنها را متمایز می کند؟

آشنایی با تابلوهای ام دی اف و اچ دی اف
علاوه بر چوب اره شده و جامد، گزینه های مختلفی از تخته های چوبی برای ساخت مبلمان به صورت سری یا اندازه گیری وجود دارد. امروزه بیشترین استفاده از ام دی اف و اچ دی اف است.

ام دی اف

MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط)

ایده آل برای ماشینکاری و فرآیندهای برجسته سازی، ام دی اف از الیاف با چگالی متوسط ​​تشکیل شده است. این ویژگی علاوه بر استفاده از رزین بیشتر در پرس پانل ها است که منجر به متمایز شدن قیمت ارزش ام دی اف می شود. پانل دارای رنگ روشن و چکش خواری عالی است که شرایط عالی را برای برش، بریدگی یا گوشه های گرد برای اعمال رنگ تضمین می کند.

می توان از آن برای انواع مبلمان استفاده کرد، از قطعاتی که نیاز به ماشینکاری دقیق تری دارند تا کارهای ساده تر. همچنین در بسته بندی، ساخت و سازهای عمرانی و صنایع دستی استفاده می شود.