تخفیف 60 درصدی چسب آکواریوم سفید کوچک در رشت

 

کاربرد این چسب آکواریوم سفید کوچک که واکنش شیمیایی بین شیر و سرکه باعث افزایش پیوند بسیاری از مولکول های کازئین می شود. این حلقه‌ها زنجیره‌های درهم را تشکیل می‌دهند.

و این زنجیره‌های درهم همان چیزی است که باعث چسبندگی چسب آکواریوم می‌شود! استفاده از شیر بدون چربی در آن مهم است.

چربی در مسیر واکنش قرار می گیرد و از چسبیدن زنجیره های پلیمر به هم جلوگیری می کند. جوش شیرین (بی کربنات سدیم) بیش از حد سرکه (محلول اسید استیک) را خنثی می کند. حباب های تولید شده در واکنش از گاز دی اکسید کربن ساخته شده اند.چسب شما چقدر خوب است؟
اکنون، اجازه دهید استحکام چسب شما را با چسب خریداری شده در فروشگاه مقایسه کنیم.

برای چسباندن دو چوب بستنی از چسبی که درست کردید استفاده کنید. آنها را طوری قرار دهید که فقط یک اینچ (2.5 سانتی متر) از چوب ها روی هم قرار بگیرند و به هم بچسبند. یکی از این نمونه های آزمایشی را تهیه کنید.

همین روش را با استفاده از چسب تجاری تکرار کنید. چوب بستنی را به وضوح برچسب بزنید.


چند ساعت صبر کنید تا چسب خشک شود.
قبل از آزمایش، به نظر شما کدام چسب قوی تر است؟ چرا اینطور فکر می کنید؟

برای داشتن یک ایده کلی از میزان استحکام چسب ها، سعی کنید چوب های یکی از نمونه ها را با دست جدا کنید. چه چیزی را مشاهده می کنید؟ چقدر نیرو لازم است تا از هم جدا شوند؟ هر کدام آسان بود یا سخت؟ در مرحله بعد، آنها را با دقت بیشتری آزمایش خواهیم کرد.

در صنعت شیمی، شیمیدانان و مهندسان شیمی بر روی روش های استاندارد آزمایش توافق دارند. به این ترتیب، همه افراد در سراسر جهان می توانند آزمایش مشابهی را روی محصولات برای ویژگی هایی مانند محتوای آب، پیری و قدرت انجام دهند.

تست برشی تک لبه ای یک روش استاندارد برای آزمایش استحکام چسب برای نگه داشتن دو قطعه فلز در هنگام جدا شدن از یکدیگر است. در اینجا، نسخه ای را با استفاده از دو چوب بستنی به جای فلز انجام می دهیم.

تا توانایی هر دو چسب آکواریوم  را در جلوگیری از جدا شدن چوب ها توسط وزن ماسه در یک فنجان آزمایش کنیم.