بهترین دمپایی فیبری که مسی برای همسر خود به عنوان کادو روز زن هدیه داد

اکثر مردم دمپایی فیبری را با روزهای آفتابی و ماه های تابستانی آرام مرتبط می دانند. یکی از مزایایی که بسیاری از افراد از آن لذت می برند، راحتی پوشیدن این نوع کفش است. آنها این کار را انجام می دهند، اما علیرغم مشکلات زیادی که ممکن است در نتیجه پوشیدن مکرر دمپایی به وجود بیاید.

یک بیماری از قبل موجود پا که ممکن است بدتر شود، بونیون است که برآمدگی های استخوانی بزرگ در کنار انگشت شست پا است. این ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که انگشتان پا باید به طور مداوم خم شوند تا این نوع کفش را در پا نگه دارند و اغلب باعث ایجاد فشار در کناره پا می شوند.

به افرادی که کف پای صافی دارند توصیه می شود به دلیل عدم حمایت از دمپایی استفاده نکنند. معایب اضافی ممکن است شامل افزایش درد پاشنه پا، قرار گرفتن در معرض عفونت قارچی و تغییر وضعیت بدن باشد که ممکن است کل ساختار بدن را تحت تاثیر قرار دهد.

دمپایی

تحقیقات نشان داده است که اگر دمپایی دمپایی بپوشید، ممکن است زمان استفاده از آن را به میزان قابل توجهی محدود کنید.

دمپایی می تواند مشکلات زیادی برای پاهای شما ایجاد کند. اگر در مورد پاها یا مچ پاها نگرانی دارید، با دکتر گلن رابیسون از AZ Foot & Ankle تماس بگیرید. پزشک ما در مورد تمام نیازهای پا و مچ پا به شما کمک خواهد کرد.

فلیپ فلاپ و پا

دمپایی‌ها توانسته‌اند برای بسیاری از مردم به یکی از لوازم ضروری تابستان تبدیل شوند. در حالی که ممکن است کفش‌ها شیک باشند و به راحتی لیز بخورند و بپوشند، اما برای کسانی که اغلب آن‌ها را می‌پوشند می‌توانند خطرناک باشند. این کفش‌ها ممکن است از شما در برابر عفونت‌های قارچی مانند پای ورزشکاران محافظت کنند، اما اگر در حین پوشیدن آن‌ها سُر بخورید، می‌توانند باعث درد پا و رگ به رگ شدن مچ پا شوند.