با روغن موتور htc درب ورودی منزلتان را براق کنید

• اصلاح کننده های اصطکاک: اینها با عوامل ضد سایش یکسان نیستند. آنها اصطکاک موتور را کاهش می دهند و بنابراین، می توانند مصرف سوخت را بهبود بخشند. برای این کار از گرافیت، مولیبدن و سایر ترکیبات استفاده می شود.

• کاهش دهنده های نقطه ریزش: فقط به این دلیل که درجه ویسکوزیته 0 درجه فارنهایت پایین است به این معنی نیست که روغن موتور htc به راحتی در دماهای پایین جریان می یابد. روغن حاوی ذرات موم است که می تواند مسدود شود و جریان را کاهش دهد، بنابراین از این مواد افزودنی برای حفظ جریان آن در سرما استفاده می شود.

آنتی اکسیدان ها: با مقررات سختگیرانه انتشار گازهای گلخانه ای که منجر به دمای موتور بالاتر می شود، آنتی اکسیدان ها برای جلوگیری از اکسیداسیون که باعث غلیظ شدن روغن می شود مورد نیاز است. برخی از مواد افزودنی که عملکردهای دیگری را انجام می دهند نیز به این منظور عمل می کنند، مانند عوامل ضد سایش.

• بازدارنده های کف: حرکت میل لنگ از طریق روغن در ظرف روغن باعث ایجاد کف می شود. فوم روغن به اندازه جریان مایع روان کننده نیست، بنابراین روغن ها دارای بازدارنده های کف هستند که باعث فرو ریختن حباب های کف می شود.

روغن موتور

• بازدارنده های زنگ زدگی یا خوردگی: از قطعات فلزی در برابر اسیدها و رطوبت محافظت می کنند.

بیشتر بهتر نیست
لزوما نمی توانید روغن را با افزودن افزودنی های بیشتر بهبود بخشید. در واقع می توانید اوضاع را بدتر کنید. به عنوان مثال، ترکیبات گوگرد دارای ویژگی های ضد سایش و آنتی اکسیداسیون هستند، اما می توانند مصرف سوخت را کاهش دهند و کارایی مبدل کاتالیزوری شما را کاهش دهند. بیش از حد از یک پراکنده خاص می تواند بر عملکرد کاتالیزور تأثیر بگذارد و مصرف سوخت را کاهش دهد.

افزودنی‌های ضد سایش و کاهش اصطکاک نیز ممکن است دارای موادی باشند که می‌توانند بر عملکرد کاتالیزور تأثیر بگذارند، مانند گوگرد، که شرکت‌ها برای استفاده کمتر از آن تحت فشار هستند. افزودن مقدار زیادی از برخی مواد شوینده نیز می تواند بر ویژگی های ضد سایش تأثیر بگذارد.