با استفاده از الکل صنعتی نیم لیتری کک و مک های صورت خود را از بین ببرید

آمریکای شمالی بزرگترین منطقه در بازار الکل صنعتی نیم لیتری در سال 2021 بود. انتظار می‌رود آسیا اقیانوسیه سریع‌ترین منطقه در حال رشد در دوره پیش‌بینی باشد.

مناطق تحت پوشش در گزارش بازار صنعتی الکل عبارتند از آسیا-اقیانوسیه، اروپای غربی، اروپای شرقی، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا.

گزارش تحقیقات بازار الکل صنعتی یکی از مجموعه‌ای از گزارش‌های جدید است که آمار بازار الکل صنعتی شامل اندازه بازار جهانی صنعت الکل صنعتی، سهام منطقه، رقبای دارای سهم بازار الکل صنعتی، بخش‌های دقیق بازار الکل صنعتی، روندها و فرصت‌های بازار را ارائه می‌دهد. و هر داده دیگری که ممکن است برای پیشرفت در صنعت الکل صنعتی نیاز داشته باشید. این گزارش تحقیق بازار الکل صنعتی، چشم انداز کاملی از هر چیزی که نیاز دارید را با تجزیه و تحلیل عمیق سناریوی فعلی و آینده صنعت ارائه می دهد.

افزایش تقاضا برای سوخت های زیستی در میان کاربران نهایی به طور قابل توجهی به رشد بازار صنعتی الکل در آینده کمک می کند. سوخت زیستی یک منبع انرژی تجدید پذیر است که از زباله های میکروبی، گیاهی یا حیوانی ساخته شده است.

الکل

پیش‌بینی می‌شود مصرف جهانی انرژی در سال‌های آینده به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد، و به طور گسترده پذیرفته شده است که روش‌های جایگزین و پایدار برای برآوردن این نیازها باید توسعه یابند. تولید سوخت زیستی

اتانول الکلی است که در بنزین نیز به عنوان یک ماده ترکیبی برای افزایش اکتان و کاهش مونوکسید کربن و سایر آلاینده های مه دود برای به حداقل رساندن آلودگی هوا استفاده می شود. به عنوان مثال، در حال حاضر، 98 درصد بنزین در ایالات متحده حاوی اتانول است که اغلب E10 است. (10% اتانول، 90% بنزین).

بنابراین، انتظار می رود افزایش تقاضا برای سوخت های زیستی باعث افزایش تقاضا برای الکل صنعتی در طول دوره پیش بینی شود.

پیشرفت های تکنولوژیکی روند اصلی محبوبیت در بازار الکل صنعتی است. تولید کننده الکل صنعتی از فناوری پیشرفته برای تولید سریع و پایدار استفاده می کند.

فناوری جدید و پیشرفته تولید اتانول با سازگاری آسان با فرآیندهای موجود بدون هزینه سرمایه زیاد در حال توسعه است. به عنوان مثال، در سال 2021، شرکت آرکانزاس پس از دریافت بودجه برای توسعه فناوری، رنگ سبز را به فرآیند تولید اتانول اضافه کرد.