اولین لباس کار ایران خودرویی که در مزایده با بالاترین قیمت به فروش رسید

رایج ترین مورد استفاده برای مقابله با سرما در فضای باز، جلیقه پددار است، معمولاً دارای 7 جیب، یک بسته مرکزی با یک زیپ مخفی با یک دریچه است که به نوبه خود دارای گل میخ های فشاری، یک کمربند الاستیک و یک بادگیر در سوراخ بازو است. ساخته شده از 100% میکروفیبر پلی استر و وات.

سایز بندی از S تا 3XL می باشد. این لباس کار ایران خودرویی  شخصی ترین است زیرا توسط کارگرانی که در خیابان یا مکان های قابل مشاهده هستند استفاده می شود. مدل انعکاسی و برگشت پذیر نیز وجود دارد. گلدوزی بهترین راه برای شخصی سازی لباس کار است. پرفروش ترین رنگ ها آبی سرمه ای یا خاکستری هستند.

کت سرآشپز یا ژاکت سرآشپز پرفروش ترین لباس کار در بخش مهمان نوازی به همراه پیراهن و شلوار پیشخدمت است. این یک ژاکت آستین کوتاه یا بلند با بند گردن (سفید یا مشکی) است.

دکمه های متقاطع دوبل، یک جیب وصله روی سینه.همچنین با دکمه های اتوماتیک بسیار استفاده می شود.در رنگ های سفید یا مشکی. ترکیب: 65% پلی استر 35% پنبه.

لباس کار

این یک مدل مقرون به صرفه و کاربردی است، اگرچه کاپشن‌های سرآشپز طراح زیادی وجود دارد، با طرح‌های بسیار اصلی و پارچه‌های قابل تنفس (آئروسیلور) یا الاستیک، که برای کار بین اجاق‌ها بسیار بیشتر توصیه می‌شود.

جلیقه دید بالا جلیقه معمولی است که توسط اپراتورهای خدمات عمومی پوشیده می شود، آنها زرد فلوئور یا نارنجی فلوئور هستند. دارای زیپ مرکزی بسته می شود و نوارهای بازتابنده روی نیم تنه دارد.

از مش 100% پلی استر ساخته شده است. همچنین مدل هایی با نوار چسب به جای زیپ و پارچه مشبک برای مقابله با گرما یا جلیقه روکش دار با دید بالا برای سرما (با نسخه برگشت پذیر آن) وجود دارد. و مطابق با مقررات پیشگیری از خطرات شغلی در ISO 13688:2013 و 20471:2013 + A1:2016 است.

یونیفرم های کلاسیک لباس هایی هستند که جدیت و امنیت را نشان می دهند. آنها از آرم شرکت بر روی لباس استفاده می کنند و در بخش هایی مانند مشاوره، مشاوره، بیمه یا بانک استفاده می شوند.

نوع اصلی یا خلاقانه لباس کار در مکان های هنری و یا در صنعت مد استفاده می شود. آن‌ها تمایل دارند که رنگ‌های روشن داشته باشند، بیشتر شخصی باشند تا سبک‌های سازمانی و تصویر شغل را حفظ کنند.