افزایش قیمت فلفل دلمه ای بنفش در بازار مردم را شاکی کرد

بخشی از جنس Capsicum، که شامل طیف گونه‌های فلفل چیلی، فلفل دلمه ای بنفش یا فلفل دلمه‌ای است، بزرگ‌تر، گردتر، تردتر و ملایم‌تر از اقوام کوچک و تند خود است.

در حالی که فلفل دلمه ای بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است، چین بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده فلفل های موجود در فروشگاه های مواد غذایی در جهان است. بهترین زمان برای یافتن فلفل از کشاورزان نزدیک به خانه، در اوج تابستان تا سپتامبر است.

با یکی از مربیان جدید خود آشنا شوید
خواص فلفل دلمه ای برای سلامتی چیست؟
یک فلفل دلمه ای خام تقریباً 97 درصد از نیاز روزانه توصیه شده به ویتامین C را تأمین می کند و با وجود شیرینی طبیعی فقط حاوی 2 گرم قند در هر وعده است. فلفل دلمه ای قرمز همچنین دارای ویتامین A و بتاکاروتن است، در حالی که بیشتر فلفل ها دارای مقادیر کمی ویتامین K و ویتامین B1 نیز هستند.

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای چه ویژگی هایی دارد؟
ساختار و شکل فلفل دلمه ای بدون توجه به رنگ آنها مشابه است.

پوست صاف بیرونی از گوشت تازه و ترد داخل محافظت می کند.
میوه توخالی است و دانه های بی شماری در مرکز آن جمع شده و به غشای سفید در امتداد دیواره ها می چسبند.
چگونه دانه های فلفل دلمه ای را از بین ببریم
خوردن دانه‌های فلفل دلمه‌ای کاملاً بی‌ضرر است، اما اگر در داخل فلفل باقی بمانند، ممکن است کمی تلخ تر شوند. اکثر دستور العمل ها نیاز به حذف دانه ها قبل از آماده سازی دارند. روش‌های ساده‌ای برای انجام این کار تنها با مهارت‌های یک تخته برش و چاقو وجود دارد.

به عنوان مثال، اگر فلفل را پر می کنید، قسمت بالایی یا انتهای ساقه را برش دهید و دانه ها را بردارید. یا اگر به‌عنوان غذای خام سرو می‌شود، فلفل را به چهار قسمت برش دهید و با چاقوی خود، دانه‌ها را همراه با غشای سفید شفافی که به آن می‌چسبند، جدا کنید.