استفاده از گوگرد پودری میکرونیزه در ترکیب غذای حیوانات اهلی

گوگرد پودری میکرونیزه بیشتر برای تولید اسید سولفوریک، \(\ce{H2SO4}\) استفاده می شود. بیشتر گوگرد استخراج شده توسط فرآیند فراش در صنعت برای تولید اسید سولفوریک استفاده می شود. اسید سولفوریک، فراوان ترین ماده شیمیایی تولید شده در ایالات متحده، با فرآیند تماس تولید می شود. بیشتر (حدود 70 درصد) اسید سولفوریک تولید شده در جهان در صنعت کود استفاده می شود.

اسید سولفوریک می تواند به عنوان یک اسید قوی، یک عامل آب زدایی و یک عامل اکسید کننده عمل کند. برنامه های کاربردی آن از این ویژگی ها استفاده می کنند. گوگرد یک عنصر ضروری حیات در پروتئین های حاوی گوگرد است.

برنامه های کاربردی
گوگرد کاربردهای عملی زیادی دارد. به عنوان یک قارچ کش، گوگرد برای مقابله با پوسته سیب در تولید سیب های ارگانیک استفاده می شود. سایر محصولاتی که از قارچ کش های گوگردی استفاده می کنند عبارتند از انگور، توت فرنگی و بسیاری از سبزیجات. به طور کلی گوگرد در برابر بیماری های کپک و لکه سیاه موثر است.

گوگرد

گوگرد همچنین می تواند به عنوان یک حشره کش آلی استفاده شود. سولفیت ها اغلب برای سفید کردن کاغذ و نگهداری میوه های خشک استفاده می شوند.

ولکانیزه کردن لاستیک شامل استفاده از گوگرد نیز می شود. سلفون و ریون با دی سولفید کربن که محصولی از گوگرد و متان است تولید می شود. ترکیبات گوگردی را می توان در شوینده ها، درمان آکنه و مواد شیمیایی کشاورزی نیز یافت.

سولفات منیزیم (نمک اپسوم) کاربردهای زیادی دارد، از افزودنی های حمام گرفته تا لایه بردارها. گوگرد به طور فزاینده ای به عنوان کود نیز استفاده می شود. از آنجایی که گوگرد استاندارد آبگریز است، قبل از اینکه اکسیداسیون اتفاق بیفتد، با یک سورفکتانت توسط باکتری ها پوشانده می شود. بنابراین گوگرد یک کود کند رهش است. در نهایت، گوگرد به عنوان یک محیط مولد نور در لامپ های گوگردی عمل می کند.