استفاده از فرش ابریشم شش متری به جای پتوی مسافرتی

صرف نظر از اینکه چه چیزی را ترجیح می دهید، چندین نکته وجود دارد که باید هنگام خرید فرش در خانه از آنها استفاده کنید:

رنگی را انتخاب کنید که به خوبی با سایر وسایل اتاق هماهنگ باشد. اینها شامل قطعات مبلمان، رنگ روی دیوارهای شما و غیره است. اطمینان حاصل کنید که فرش با بقیه اتاق به خوبی ترکیب می شود.

دقت کنید که فرش ابریشم شش متری چقدر خوب ساخته شده است تا بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی لکه وجود دارد. اگر رنگ تیره‌تری دارید، تشخیص لکه‌هایی که باید برطرف شوند، ممکن است دشوار باشد.

همیشه می توانید یک سری رنگ طرح دار روی فرش خود داشته باشید. اینها شامل رنگ هایی است که در میان چیزهای دیگر، طرح های گلدار یا متقارن را ایجاد می کنند. شما همیشه می توانید از سازنده فرش خود در مورد اینکه یک طرح چقدر می تواند برای شما مناسب باشد سوال کنید.

مراقب نور خورشیدی باشید که به منطقه شما می آید. هیچ رنگی که خیلی منحصر به فرد و تیره است را به جایی که نور خورشید زیاد است اضافه نکنید، در غیر این صورت ممکن است خطر محو شدن رنگ را داشته باشید.

 

هزینه خرید فرش بر اساس مقدار فرش مورد نیاز شما در یک زمان مشخص خواهد بود. نکات خاصی در مورد فرش وجود دارد که هنگام بررسی قیمت فرش باید آنها را بررسی کنید:

می تواند حدود 1 تا 10 دلار برای هر فوت مربع برای فرش هزینه داشته باشد. گزینه‌های گران‌تر معمولاً بادوام‌تر هستند و همچنین می‌توانند الگوی جذابی داشته باشند. بربر و پشم به خصوص گران تر از گزینه های دیگر هستند.

نصب فرش حدود 1 دلار برای هر فوت مربع هزینه دارد. در صورت نیاز به برداشتن سطوح فرش قدیمی، جابجایی مبلمان و غیره ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر هزینه کنید.

به طور خلاصه، باید انتظار داشته باشید که بسته به آنچه دارید، حدود 2 تا 10 دلار برای هر فوت مربع هزینه کنید. این بدان معناست که یک اتاق استاندارد چند صد دلار برای شما هزینه دارد تا یک فرش تهیه کنید.