استفاده از شیشه سکوریت پرشیا جام در ساخت ماشی شارژی

استفاده از این شیشه سکوریت پرشیا جام به دلیل بهبود عایق حرارتی در فصول سرد و بهبود کنترل نور خورشید در فصول گرم، صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش گلخانه هایی که باعث ایجاد گازهای گرمایش جهانی می شوند، شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم می کند. سه نوع شیشه هوشمند وجود دارد: فعال، غیرفعال و فایروال.

شیشه هوشمند
فعال
اینها با اعمال جریان کمی تغییر می کنند که می تواند توسط ساکنان ساختمان برای دستیابی به عملکردهای مختلف کنترل شود: کنترل بار حرارتی و کنترل روشنایی، ظاهر، رنگ، تغییر شفافیت و غیره.

دیواره آتش
از آنها برای جلوگیری از گسترش آتش و امکان تخلیه امن ساختمان استفاده می شود. آنها بی رنگ و شفاف هستند، ظاهری شبیه به شیشه های معمولی دارند، اما تفاوت آنها در این است که در مرکز ضخامت آنها از یک توری سیمی ساخته شده است. این نوع مش می تواند از انفجار شیشه در هنگام شکستن جلوگیری کند، اما نمی تواند از انتقال حرارت جلوگیری کند.

غیرفعال ها
آنها عینک های حساس به نور یا ترموکرومیک هستند که به طور طبیعی به شرایط خارجی خاص از طریق اجزای خود واکنش نشان می دهند.

شیشه

فتوکرومیک
آنها شفافیت را با توجه به شدت نور تغییر می دهند و در صورت وجود نور زیاد تیره می شوند، در غیر این صورت روشن تر می شوند و در نتیجه سیستم سرمایش و گرمایش را تا حد زیادی صرفه جویی می کنند.

ترموکرومیک
آنها پاسخ های مشابهی دارند، اما در این مورد، دما (خارجی و داخلی) میزان تشعشعی را که به شیشه می رسد تعیین می کند.

اگر به فکر بازسازی یا تعویض پنجره‌های خانه یا محل کار خود هستید و ایده پروژه جدیدی را دارید که شامل شیشه‌های کارآمد است، نه تنها باید ظاهر آن را در نظر بگیرید، به خاطر داشته باشید که شیشه ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌کند و هر کدام با آن سازگار می‌شوند. بسته به نیاز فضایی شما

8 نوع شیشه برای پنجره
تنوع بسیار زیاد انواع سیستم های شیشه و لعاب باعث عدم اطمینان ما در انتخاب پروفیل یا لعاب مناسب برای پنجره می شود، بنابراین می خواهیم در انتخاب شیشه مناسب برای خانه خود کمی شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم.

مهم است که تأکید کنید برای به دست آوردن مزایای بهتر باید با یک متخصص مشورت کنید زیرا انواع کریستال های زیادی در بازار وجود دارد که عملکرد آنها را می توان با توجه به نیازهای شما تطبیق داد.