استفاده از سیب قرمز تره بار در متدهای جدید آرایشگری

یک فنجان برش های سیب قرمز تره بار خام (با پوست) حدود 5 میلی گرم ویتامین C دارد. این ویتامین با اثرات آنتی اکسیدانی خود پوست شما را جوان می کند.

بنابراین، استفاده موضعی و خوراکی از سیب های غنی از ویتامین C، پوست شما را هیدراته می کند و ممکن است از سرطان پوست جلوگیری کند
ممکن است به کاهش وزن کمک کند
یک فنجان برش های سیب (با پوست) 2.6 گرم فیبر رژیمی دارد. فیبر هضم را کند می کند و باعث ایجاد حس سیری (سیری) می شود. بر اساس مطالعات، مصرف غذاهای غنی از فیبر بیشتر مانند سیب با کمترین میزان افزایش وزن در طول زمان همراه است.

همچنین شاخص گلیسمی سیب خام و آب سیب به ترتیب حدود 36 (2±) و 41 (2±) است. هر دوی این غذاها باعث افزایش سطح قند خون کمتر و کوچکتر می شوند.

این ممکن است درد گرسنگی را کاهش دهد و از پرخوری جلوگیری کند. بنابراین، افزایش وزن شما تحت کنترل خواهد بود.

سیب

اما مدت زمان مصرف سیب برای کاهش چربی بدن هنوز مشخص نیست.

یک مطالعه اپیدمیولوژیک روی حدود 38000 زن در طول 9 سال نشان داد که بین مصرف سیب و دیابت نوع 2 رابطه مثبت وجود دارد. خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در افرادی که روزانه 1 تا 2 عدد سیب می‌خوردند در مقایسه با افرادی که هیچ‌کدام از آنها را نمی‌خوردند، 28 درصد کمتر بود.

فلاونوئیدهای سیب با توجه به اثرات آنتی اکسیدانی آنها می توانند مسئول این امر باشند. این مواد فعال از سلول های پانکراس در برابر آسیب محافظت می کنند.

سیب علیرغم داشتن 15 درصد کربوهیدرات، شاخص گلیسمی نسبتاً پایینی دارد. می توانید آنها را به یک رژیم غذایی مناسب برای دیابت اضافه کنید.

با این حال، با پزشک خود مشورت کنید زیرا آنها می دانند چه چیزی برای شما بهتر است
سیب سرشار از پلی فنول، کربوهیدرات و فیبر است. بخش عمده ای از پلی فنل ها و فیبرها مستقیماً به روده بزرگ می رسد. آنها توسط باکتری های خوب روده که با انرژی مشتق شده زنده می مانند، تخمیر می شوند.

فیبر نامحلول سیب، به ویژه پکتین و همی سلولز، به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه (SCFAs) تبدیل می شود. SCFA ها به نوبه خود باعث رشد میکروب های روده می شوند. آنها همچنین نسبت بین دو دسته مهم باکتری روده، Firmicutes و Bacteroidetes را حفظ می کنند.