استفاده از ساعت خورشیدی برنز در ورزشگاه آزادی

انواع مختلف ساعت خورشیدی برنز سیکو در فروشگاه به فروش می رسد. سیکو بیش از 100 سال است که ساعت تولید می کند و همچنان به تولید محصولات باکیفیت با طراحی های خلاقانه ادامه می دهد. ساعت های آنها می تواند برای

و در بیش از 150 کشور در سراسر جهان و محصولات آنها به دلیل دقت، دوام و قابلیت اطمینان شناخته شده است. آنها همچنین طیف گسترده ای از ساعت ها را ارائه می دهند که مطمئناً برای همه سلیقه ها جذاب است. چه چیزی ساده یا آراسته تر بخواهید، سیکو چیزی برای همه دارد.

ساعت هاوارد میلر
هاوارد میلر شرکتی است که از سال 1928 ساعت تولید می کند. آنها سبک ها و انواع مختلفی از ساعت ها را برای هر خانه ای ایجاد کرده اند.

ساعت‌ها در رنگ‌های مختلفی از جمله قهوه‌ای، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون خود مطابقت داشته باشد. شما همچنین می توانید ساعت های زنگ دار یا بدون زنگ را دریافت کنید.

ساعت

ساعت های Infinity Instruments
Infinity Instruments یکی دیگر از شرکت‌هایی است که ساعت‌هایی برای خانه تولید می‌کند. این شرکت چندین سبک مختلف ساعت دیواری از جمله طرح های مدرن و امروزی تولید می کند. این ساعت ها در رنگ های مختلف از جمله سیاه و سفید، قرمز و آبی، سبز، قهوه ای و بنفش موجود هستند.

این ساعت‌ها از مواد باکیفیت از جمله چوب، شیشه یا مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند که باعث می‌شود تا سال‌ها بدون نیاز به تعمیر و نگهداری دوام داشته باشند.

ساعت های ریتم
زنی که تازه از خواب بیدار شده در کنار ساعت زنگ دارش.

سری ساعت های ریتم برای استفاده به عنوان ساعت زنگ دار کنار تخت یا ساعت رومیزی طراحی شده است. این ساعت ها طوری طراحی شده اند که زمان و تاریخ را به شیوه ای شیک و مدرن نمایش دهند. با وجود طرح های مختلف، مطمئناً طرحی متناسب با دکوراسیون منزل خود پیدا خواهید کرد. سری Rhythm در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای موجود است.