استفاده از رب انار برای از بین بردن لکه سوختگی

طبق تحقیقات، رب انار ترش ساوه تجمع کلسترول را در شریان‌های شما کاهش می‌دهد. کلسترول عامل اصلی بیماری های قلبی است. غلظت بالای کلسترول در شریان های شما باعث تنگ شدن و سفت شدن آنها می شود. این به نوبه خود منجر به مشکلات قلبی کشنده می شود. آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول های موجود در این ملاس به کاهش لیپوپروتئین های کم چگالی که باعث ایجاد کلسترول می شوند کمک می کند.

پتانسیل ضد سرطان

عصاره انار به عنوان اثر پیشگیرانه بر روی چند بیماری کشنده شناخته شده است. یک مطالعه نشان داد که ملاس ساخته شده از انار می تواند خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد. از آنجایی که ملاس سرشار از آنتی اکسیدان است، از اثرات نامطلوب رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و از بدن ما در برابر سلول های سرطانی محافظت می کند.

ملاس ساخته شده از انار، جدا از ارائه یک پانچ آبدار، نتایج بسیار خوبی را ارائه می دهد. آنها فواید سلامتی متعددی را ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا زندگی بدون نگرانی داشته باشید.

رب انار

مزایا و مضرات سس ملاس انار
انار میوه ای لذیذ است که فواید سلامتی خاصی دارد، چه در دانه، پوست و یا آب آن، بی رقیب با سایر غذاها. آب انار یکی از بهترین آب میوه ها به حساب می آید و ماده ضروری تهیه ملاس انار غیر قابل تعویض است. سس ملاس انار یک شربت غلیظ و قرمز تیره با طعم بسیار ترش است. تفاوت آن با آب انار حاوی آنتی اکسیدان های بالا، فلاون ها، اجزای معدنی، آنتوسیانین، فیبر، کربوهیدرات ها، پکتین و غلظت بالای ویتامین B3، B5، B6 و B1 است که بدن را قادر می سازد از کربوهیدرات ها به عنوان انرژی استفاده کند. به طوری که سس ملاس انار فواید پزشکی و درمانی زیادی دارد.

فواید سس ملاس انار برای سلامتی
فواید ملاس انار:
کاهش سطح کلسترول بد و جلوگیری از تجمع آن در عروق.
محافظت در برابر حمله قلبی و تصلب شرایین.
افزایش سطح اکسیژن در
تقویت سیستم ایمنی بدن زیرا حاوی آنتی اکسیدان است.
پیشگیری از فشار خون و دیابت.
جلوگیری از یبوست و اسهال، حفظ سلامت روده، روده بزرگ و شکم.
پیشگیری از سرطان.
پیشگیری از هپاتیت
التیام دهنده روماتیسم، روماتیسم و التهاب مفاصل.
بهبود عملکرد جنسی.
مبارزه با عفونت های باکتریایی و قارچی.
مبارزه با حمله نقرس
کمک به کاهش وزن و جلوگیری از چاقی.
شاداب نگه داشتن پوست به دلیل داشتن نیاسین و محافظت از آن در برابر خشکی.
رفع چین و چروک و آکنه ولگاریس.
تامین انرژی برای بدن شما و محافظت از آن در برابر زودرس و ابتلا به بیماری آلزایمر.
فعال کردن عضله رحم و القای زایمان.
درمان سرفه و درد قفسه سینه.
بانداژ کردن زخم ها، جای جوش و از بین بردن جای زخم آبله