استفاده از دستگاه تصفیه آب تایوانی cck به عنوان دستگاه شوک در بیمارستان

دستگاه تصفیه آب تایوانی cck فرآب از فشار و یک غشای نیمه تراوا برای فیلتر کردن جامدات معلق و املاح با وزن مولکولی بالا از آب استفاده می کند. این درمان غیرشیمیایی بسیار مؤثر است و تقریباً به حذف پاتوژن کامل دست می یابد. UF اغلب برای پیش فیلتراسیون همراه با یک سیستم تصفیه آب اسمز معکوس مستقر می شود.

میکرو فیلتراسیون (MF)
در میکروفیلتراسیون، آب آلوده توسط یک غشاء به اندازه منافذ خاصی فیلتر می شود. با اندازه منافذ بین 0.05 تا 10 میکرومتر و فشار کاری کمتر از 2 بار، MF به طور موثر میکروارگانیسم ها و ذرات معلق را از آب آشامیدنی جدا می کند. هم فیلتراسیون و هم ضدعفونی به طور همزمان بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود.

تعادل قلیایی یا PH
آب قلیایی نوعی آبی است که با بالا بردن PH آب با استفاده از یونیزه کننده ایجاد می شود که اغلب آلاینده هایی از جمله کلر، کلرامین، داروها، فلزات سنگین و آلاینده های انعطاف پذیر مانند کروم VI و آرسنیک را نیز حذف می کند.

دستگاه تصفیه آب آب با PH بالاتر از 7 قلیایی است. علیرغم فقدان تحقیقات علمی اثبات شده در مورد این موضوع، طرفداران آب قلیایی به خواص سالم آن به ویژه در مورد ضد پیری، هیدراتاسیون و حمایت از سیستم ایمنی اعتقاد دارند.

سیستم تصفیه آب نقطه ورودی در مقابل نقطه استفاده
فن آوری های تصفیه آب در اشکال و اشکال مختلفی وجود دارد. اما عمدتاً آنها را می توان در دو سیستم مختلف طبقه بندی کرد: نقطه ورودی (PoE) و نقطه استفاده (PoU).

سیستم های تصفیه آب PoE بر روی خط اصلی آب ساختمان نصب شده است. این سیستم آب را قبل از رسیدن به ماشین لباسشویی، توالت و حمام تصفیه می کند. سیستم‌های تصفیه PoE تمام آب‌های خانگی را تصفیه می‌کنند و بیشتر بوها، طعم‌های بد و بیشتر انواع آلاینده‌ها را از بین می‌برند. یک سیستم PoE می تواند مقدار زیادی آب را مدیریت کند. به طور معمول، از آن برای تهیه آب نرم شده برای از بین بردن لکه استفاده می شود. اگر نگرانی اصلی شما ایمنی و کیفیت آب آشامیدنی است، تصفیه در نقطه استفاده انتخاب بهتری است.