استفاده از حوله لباسی کودک در دوخت پتو های عروسکی

استفاده از نرم کننده همراه با حوله لباسی کودک توصیه نمی شود، زیرا مخمل را ضد آب می کند. به عبارت دیگر، حوله های ما ظرفیت جذب خود را از دست می دهند که بخش مرکزی هدف آنها به عنوان یک محصول است.
حوله های میکروفیبر
بهترین حوله های میکروفیبر معمولا از 80% نایلون و 20% پلی استر ساخته می شوند. این حوله‌های پارچه‌ای مصنوعی دارای الیاف بسیار ظریف‌تری نسبت به پنبه هستند، بنابراین رطوبت بیشتری جذب می‌کنند و خیلی سریع‌تر خشک می‌شوند. با توجه به ویژگی هایی که دارند، هنگام انجام هر نوع ورزشی بسیار مد شده اند. مشکلی که آنها ایجاد می کنند این است که خیلی نرم نیستند.

حوله پلی استر
این حوله ها همان هایی هستند که ما معمولا هم به استخر و هم به ساحل می بریم. پلی استر با مواد دیگری مانند پنبه یا میکروفیبر ترکیب می شود تا حوله ای جاذب و مقاوم در برابر آفتاب به دست آید. این نوع حوله ها معمولاً وزن کمی دارند، جمع نمی شوند و در برابر کپک زدن مقاوم هستند.

پتو

حوله بامبو
اگر پوست آتوپیک دارید، بدون شک این حوله شماست. این حوله ها ضد حساسیت، زیست محیطی و زیست تخریب پذیر هستند، این حوله ها ظرفیت جذب بالایی دارند و بر خلاف حوله های میکروفیبر، در لمس بسیار نرم هستند. علاوه بر این، حوله های بامبو ضد باکتری هستند، به این معنی که میکروارگانیسم های بسیار کمتری را نسبت به پنبه جمع می کنند. آنها نیاز به شستشوی سرد دارند و در برابر بوهای بد بسیار مقاوم هستند.

مارک های اصلی و جایگزین
همانطور که ممکن است دیده باشید، حوله های بی شماری در بازار وجود دارد. مقایسه ما قبلاً به شما کمک کرده است تا در مورد آنچه نیاز دارید ایده بگیرید، اما ما هنوز در مورد بهترین تولید کنندگان صحبت نکرده ایم. در مرحله بعد، ما قصد داریم بررسی بهترین حوله ها را به شما ارائه دهیم، حوله هایی که بهترین نظرات خریداران را دارند و بنابراین، ما معتقدیم که می توانند گزینه خوبی برای خرید باشند.