آجر نسوز سهیل تهران جان بچه گربه ای را از آتش نجات داد

هرچه آجر نسوز سهیل تهران ضخیم‌تر باشد، دمای بالاتری را تحمل می‌کنند، آجرهای مورد استفاده در صنعت به راحتی تا دمای هزار و ششصد درجه سانتی گراد را تحمل می کنند.

آجرهای نسوز بسیار انعطاف پذیر هستند و بنابراین نمی توان آنها را با قیچی برش داد، برای اینکه سنگ ها را به اندازه دلخواه برسانید، باید از ابزارهای دیگری استفاده کنید.

یک راه خوب برای برش آجر نسوز استفاده از اره مویی است، این روش تنها در صورتی توصیه می شود که بخواهید یک سنگ کوچکتر و مسطح را اره کنید، زیرا تیغه اره اره مویی نسبتاً کوتاه است.

برش آجرهای نسوز با چرخ زاویه ای باعث گرد و غبار زیادی می شود، بنابراین اگر ابتدا سطح سنگ را خیس کنید می تواند مفید باشد، این به طور قابل توجهی ابر غبار بالقوه را به حداقل می رساند.

دوام آجرهای نسوز به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان نام کلی برای آن‌ها نیز قائل شد، از جمله موارد زیر نقش دارند:بار دمایی منظم، فراوانی استفاده، برخورد با سنگ ها و مراقبت از آنها، شرایط آب و هوایی.

آجر

اگر از آجرهای نسوز در اجاق گاز استفاده می کنید و آن را دائماً با شدت زیاد آتش می زنید، مطمئناً آجرهای نسوز بسیار بیشتر از زمانی که شومینه را در دمای پایین گرم کنید، یعنی از چوب کمتری استفاده کنید، عیب دارند.

اگر اجاق گاز شما تنها منبع گرما در اتاق است، به طوری که شما به طور دائم از آن استفاده می کنید، این همچنین تضمین می کند که آجرهای نسوز نسبتاً کمتر زنده می مانند.

نظافت و مراقبت منظم از شومینه نیز می تواند بر عمر آجرهای نسوز تأثیر بگذارد، بنابراین یک دودکش تمیز به عمر سنگ ها کمک می کند،  آجرهای نسوز ضد آب نیستند و شرایط آب و هوایی شدید مانند یخ زدن را تحمل نمی کنند.

بنابراین آجرهای نسوز که در فضای باز استفاده می کنید، تا زمانی که آجرهایی که در داخل خانه استفاده می شوند و در معرض عناصر موجود در آن قرار نگرفته اند، زنده نمی مانند.

اینکه هر چند وقت یکبار مجبور به تعویض آجرهای نسوز هستید به مدت زمان ماندگاری آجرهای قبلی بستگی دارد. این طول عمر به نوبه خود به عوامل مختلفی بستگی دارد: کیفیت دسنگ، فرکانس کار کوره، دمای پخت.